Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، رقابت های مرحله رفت بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد کشور، جام یادگار امام (ره) در گروه "ج" که از صبح امروز در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شده بود با صدرنشینی تیم جوان و تحصیلکرده دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید. شاگردان دکتر بهنام طیبی مربی اسبق تیم ملی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، در نخستین دیدار با نتیجه ۷ به ۳ مقابل تیم شهید صدرزاده به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادکاران دانشگاه آزاد اسلامی سپس به مصاف جوانان استان البرز رفتند و این تیم را هم مقتدرانه با نتیجه ۹ به یک شکست دادند. عصر امروز تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی، سومین و آخرین مسابقه خود را در دور رفت مرحله گروهی رقابت ها، مقابل تیم فرم دمای اراک

برگزار کرد و ۹ به یک پیروز شد. به این ترتیب رقابت‌های دور رفت گروه "ج" با صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.

در این رقابت ها ۱۴ تیم در چهار گروه به مصاف هم می‌روند و از هر گروه، یک تیم به مرحله بعدی صعود می کند.

دور برگشت این رقابت ها، هجدهم آبان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در قائمشهر برگزار خواهد شد.

هومن جعفری کد خبر: 1116369 برچسب‌ها کشتی آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد

عباس رسولی  گفت: ۹ هزار و ۵۵۲ نفر از مجموع شرکت کنندگان در این مرحله از آزمون سراسری در استان زنجان را خانم ها و ۶ هزار و ۱۴۵ نفر را آقایان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده کنکور سراسری نوبت اول امسال استان زنجان در ۶ حوزه شامل شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم و ماهنشان برگزار می شود.

رسولی با بیان اینکه صبح امروز پنجشنبه گروه‌های آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی در نوبت صبح و گروه های آموزشی زبان و هنر در نوبت بعدازظهر آزمون خواهند داد، اظهار داشت: گروه آموزشی علوم تجربی نیز با بیشترین شرکت کننده صبح جمعه در این آزمون شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به نسبت شرکت کنندگان خانم و آقا در این آزمون، گفت: در مجموع ۶۰ درصد شرکت کنندگان در این آزمون ها خانم ها و ۴۰ درصد آقایان هستند.

رسولی افزود:‌ در گروه های آموزشی ریاضی فیزیک، علوم انسانی، هنر و زبان نسبت شرکت کنندگان ۵۰ درصد به ۵۰ درصد است و در گروه علوم تجربی نیز تعداد شرکت کنندگان خانم بیشتر از آقایان است.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان و دانشگاه پیام نور ۲ حوزه آزمون سراسری در شهر زنجان است، خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار و ۱۲۲ داوطلب در دانشگاه زنجان در گروه آموزشی ریاضی فیزیک و علوم انسانی مشغول به آزمون هستند و بعدازظهر نیز یک هزار و ۸۲ نفر در این دانشگاه در گروه هنر و زبان آزمون خواهند داد.

رسولی شمار داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول آزمون سراسری امسال در گروه علوم تجربی در دانشگاه زنجان را سه هزار و ۲۴۲ نفر ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان آزمون سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی