Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای زیباسازی بصری، سهولت تردد خودروهای عبوری در ساعات شب و بهسازی وضعیت روشنایی این محورهای مواصلاتی در ۱۴ پل سواره رو در حال اجرا است.

وی همچنین از طراحی، چاپ  و نصب بنرهای مزین به تصاویر شهدا با طراحی جدید خبر داد و افزود: در همین راستا بنرهای تصویر شهید مهدی باکری در بیلبورد واقع در بوستان شهید باکری و تصویر شهید حاج احمد کاظمی در بیلبورد واقع در ابتدای بزرگراه شهید کاظمی نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی در ادامه با اشاره به تجهیز بوستان نسترن به سرویس بهداشتی اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت این سرویس ۷ چشمه به اتمام رسیده و با تجهیز سرویس بهداشتی بانوان به اتاق مادر و کودک و ۲ سرویس مناسب سازی شده ویژه معلولین بزودی بهره برداری خواهد شد.

وی در تشریح سایر اقدامات زیباسازی در حوزه نگهداشت شهر بیان کرد: در همین راستا کلیه پرچم های پایه کوتاه و نیز ۵ پرچم پایه بلند ایران تعویض شد، علاوه بر این در ادامه فعالیت های اجرایی رفع نازیبایی های بصری، نزدیک به سه هزار متر مربع نماهای شهری این منطقه از نوشتارهای تبلیغاتی غیر مجاز پاکسازی شد.

واکسیناسیون شهروندان غرب تهران در اتوبوس سیار

شهردار منطقه ۹ گفت: همزمان با فاز دوم پویش "تهران دوباره جان می گیرد"، در حال حاضر و به صورت میانگین روزانه ۱۰۰ نفر  از شهروندان در اتوبوس سلامت، واکسن کرونا دریافت می کنند.  

محمد جواد خسروی با اعلام این خبر گفت: با تاکید مدیریت ارشد شهری در تسریع واکسیناسیون عمومی و مهار بیماری کرونا، از ظرفیت‌ اتوبوس‌های سیار برای واکسیناسیون عمومی استفاده می شود.

وی افزود: ساعت کاری اتوبوس های سلامت از ۹ صبح لغایت ۱۸ عصر است و تا اطلاع ثانوی  واکسیناسیون عموم شهروندان ادامه خواهد داشت.

زمستان گرم در مددسرای شهرداری منطقه۱۷

در بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۷ از آماده‌سازی و بهبود خدمت رسانی در مرکز خدمات اجتماعی شهرداری این منطقه خبر داد.

رضاشنگی ضمن بازدید از مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۱۷، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در آستانه فصل سرما قرار گرفت  و بر آماده‌سازی، تکمیل تجهیزات و بهبود خدمت رسانی به مددجویان تاکید کرد.

شهردار منطقه۱۷ در این بازدید گفت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا همه تلاشمان این است که با فراهم‌آوردن فضایی مناسب و رفع کمبودها و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شرایط مناسبی را در روزهای سرد سال برای حمایت از مددجویان فراهم آوریم.

همچنین شهردار منطقه ۱۷  از ۸۵۰ متر نهرسازی و ۱۱۲ تن آسفالت ریزی در شهرداری ناحیه یک بازدید و پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این ناحیه را بررسی کرد.

اجرای این عملیات منشعب از خیابان اسدیان (پروژه محلی) با اجرای ۵۰ متر طول کانیو و اجرای ۲۴۰ متر مربع روکش آسفالت به اتمام رسید.

همچنین لکه گیری های مختلف در سجاد شمالی جهانشاهلو عابدی نیز جهت سهولت تردد شهروندان انجام شد و ۱۳ تن آسفالت مورد استفاده قرار گرفت.

ادامه طرح جمع‌آوری سگ‌های بدون صاحب در جنوب تهران

رییس اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ اعلام کرد: گشت‌های ویژه اداره ساماندهی شهرداری این منطقه برای شناسایی و جمع آوری سگ‌های بدون صاحب ادامه دارد.

معصومه غلامعلی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای رفاه و امنیت شهروندان و صیانت از سلامت شهروندان منطقه ۱۷ این اداره نسبت به اعزام اکیپ زنده گیری سگ های بدون صاحب جهت جمع آوری و انتقال یک قلاده سگ بدون صاحب که اخیراً درخیابان خردپی مشاهده و گزارش شده بود اقدام کرد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای جمع‌آوری این حیوانات از محیط زیست و سطح منطقه توضیح داد و افزود:  این حیوانات به محل های مخصوص منتقل می‌شوند تا در آنجا توسط پزشکان پالایش، واکسینه شده و پلاک‌گذاری شوند.

غلامعلی ادامه داد: شهروندان منطقه در صورت مشاهد سگ های بدون صاحب با سامانه فوریت های شهری ۱۳۷ تماس بگیرند، البته گشت های ویژه ای از سوی اداره ساماندهی شهرداری منطقه ۱۷ در محلات ۱۴ گانه این منطقه برای شناسایی و جمع آوری فعالیت دارد.

۴۶۰ هزار متر طول مسیل های شمال تهران لایروبی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک گفت: مسیل های شمال تهران به منظور بارش ‌های پاییزی و آمادگی برای فصل زمستان با لایروبی ۴۶۰ هزار متر طول، پاکسازی شد.

افشین خدامی اظهار داشت: در راستای برنامه‌های زمانبندی شده در شش ماهه اول سال جاری اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه با لایروبی مستمر و شبانه روزی و اجرای عملیات رسوب برداری گنجایش و ظرفیت پذیرش مسیل ها را افزایش داده است.

وی با رصد نحوه پاکسازی، نظافت، لایروبی و رسوب برداری از مسیل ها و حوضچه های رسوبگیر گفت: در سه ماه فصل تابستان و ماه مهر رسوب برداری از حوضچه های رسوبگیر به میزان ۴۷۰ تن انجام و به خارج از مسیل ها حمل شد.

خدامی تصریح کرد: در این مدت یکی از اقدامات مهم اجرایی پاکسازی مسیل مقصودبیک بوده است که به دلیل ریختن زباله از طرف ساکنان همجوار، افراد دوره گرد بیش از ۱۲ تن زباله از داخل این مسیل در زیر پل تجریش جمع آوری شد.

معاون شهردار منطقه یک از شهروندان ساکن در حاشیه مسیل ها و عابرین درخواست کرد زباله و ضایعات را در داخل مسیل ها و کانال ها تخلیه نکنند  تا منجر به آبگرفتگی و ایجاد سیلاب نشود.

بهره گیری از ظرفیت پایگاه های مذهبی و فرهنگی منطقه ۳

شهردار منطقه سه با حضور در میان نمازگزاران مسجد نواب صفوی در شهرک فجر گفت: از ظرفیت پایگاه های مذهبی و فرهنگی خارج از شهرداری اعم از مساجد و حسینیه ها می توان به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

حمید جوانی افزود: به طور حتم نقش بی بدیل حسینیه ها و مساجد در حوزه های فرهنگی-اجتماعی در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و کمک های علما، ائمه جماعات و شهروندان منطقه در راستای  دستیابی به شعار شهرداری "تهرانکلانشهرالگویجهاناسلام" برای همگان ملموس است.

وی، حضور در مساجد را اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری های بیشتر میان این مکان مذهبی و شهرداری برشمرد و بیان کرد: به طور حتم در این مسیر از رهنمودها و حمایت های شهروندان منطقه بهره مند خواهیم شد.

جوانی اظهار کرد: برای رسیدن به این مهم باید تمامی حوزه های شهرداری از جمله: عمران، ترافیک، اجتماعی، شهرسازی و ... با مراکز فرهنگی و مذهبی همکاری و تشریک مساعی داشته باشند.

اجرای عملیات به زراعی فضای سبز جنوب شرق تهران

سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد: عملیات به زراعی فضای سبز این منطقه شامل بوستان ها و  فضای سبز معابر اصلی و فرعی در سطح نواحی هفت گانه همزمان با فصل پاییز آغاز شد.

علیرضا جعفری گفت: این عملیات در سطح نواحی هفت گانه، بوستان های مستقل، بزرگراه ها و سطوح فضای سبز در راستای بهبود و ارتقای کیفی امور نگهداری و اجرای استراتژی های کنترل تلفیقی عوامل خسارت زا (آفات و بیماری ها) و کاهش مصرف سموم شیمیایی و به منظور دستیابی به الگوهای پایدار در فضای سبز شهری، جهت بهبود کیفیت فضای سبز آغاز شده است.

به گفته وی، عملیات هرس و به زراعی فعالیت های مهم اجرایی فضای سبز در۶ ماهه دوم سال است که مطابق دستورالعمل سازمان بوستان ها تا پایان فصل زمستان ادامه دارد.

جعفری در ادامه به تشریح مجموعه اقدامات در این دوره اشاره کرد و افزود: نخاله کشی، برداشت خاک مازاد، تعویض خاک آلوده،کندوکوب و شخم زنی، ترمیم تشتک ها، ترمیم تنه، قیم گذاری، کنده کشی، آزادسازی طوقه، کاشت درخت، هرس درختان و درختچه ها، کود دهی و سمپاشی زمستانه  از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: این عملیات توسط نیروهای کارشناسی و کارگری آموزش دیده با بهره گیری از تجهیزات لازم در قالب تیم ها به صورت هماهنگ در سطح نواحی، بوستان های مستقل و بزرگراه ها انجام می شود.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ افزود: تمام نکات ایمنی نظیر جمع آوری و انتقال سریع سرشاخه ها در حین اجرای کار و نیز تجهیز کارگران به وسایل ایمنی انجام شده تا از بروز مشکل احتمالی  جلوگیری شود.
 

برچسب‌ها شهرداری منطقه نوزده تهران شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه هفده تهران شهرداری منطقه یک تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه سه تهران شهرداری منطقه نه تهران شهرداری منطقه یک تهران تهران شهرداری منطقه سگ های بدون صاحب شهروندان منطقه شهردار منطقه بوستان ها مسیل ها جمع آوری فضای سبز منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران

دومین هم‌اندیشی شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در سال ۱۴۰۳ با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری و لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به میزبانی معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد.

به گزارش ایسنا، عباس شعبانی با اشاره به تشکیل جلسات تخصصی در راستای برنامه ریزی درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه، بر ضرورت تحقق برنامه ریزی ماهانه مناطق در راستای رسیدن حداکثری به اهداف پیش بینی شده تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه از در نظر گرفتن برنامه فصلی برای مناطق ۲۲ گانه خبر داد و افزود: ما امسال به تفکیک هر فصل بر مبنای زمان بندی مشخص هدف فصل مورد نظر را محقق خواهیم کرد و هدف گذاری برای سال پیش رو با درنظر گرفتن سقف‌های درآمدی پیش بینی شده می‌باشد که باید در راستای ارائه خدمات بهتر و کیفی تر به شهروندان صرف شود.

عباس شعبانی در ادامه حل کردن موضوعات مشترک و تخصصی و موارد خاص مناطق ۲۲ گانه را اولویت ۲ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ دانست که باید در رأس همه موضوعات قرار گرفته و برطرف شود تا همه موضوعات مربوط به مناطق ۲۲ گانه خصوصاً در مباحث مربوط به عوارض و کمیسیون‌های ماده پنج، هفت و ماده صد برای روزهای پایانی سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف و برطرف شود. 

تدوین برنامه درآمد مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۳ بر مبنای عملکرد قابل قبول مناطق در سال گذشته

حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران نیز در ادامه ضمن تشکر از معاون هماهنگی و امور مناطق و شهرداران مناطق ۲۲ گانه در راستای فعالیت ها و تلاش های بی وقفه در سال ۱۴۰۲ افزود: با وجود تغییر متغیرهای مربوط به قانون درآمدهای پایدار شهری با فعالیت همه جانبه مناطق، سال ۱۴۰۲ را با تحقق اهداف پیش بینی شده پشت سر گذاشتیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با توجه به پشت سرگذاشتن روز معمار و تبریک این روز گرامی به همه معماران گفت: ان‌شاءالله آینده شهر تهران بتواند یک شهر با کیفیت برای زندگی شهروندان باشد.

اطلاع رسانی به موقع و حداکثری خدمات ارائه شده به شهروندان از اولویت‌های مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳

لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز با حضور در این هم اندیشی ضمن تقدیر از عملکرد بی نظیر محق شده توسط مناطق ۲۲ گانه در سال ۱۴۰۲ و اشاره به گزارش ارائه شده درباره طرح «رصد» در صحن شورای شهر تهران و تحقق ۹۸ درصدی اهداف این طرح، همت مضاعف مناطق را برای اطلاع رسانی امور و پروژه‌های انجام شده و در حال انجام مناطق به شهروندان خواستار شد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: هر منطقه می‌بایست یک بسته اطلاع رسانی پروژه‌های مهم شهری که در راستای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان در حال انجام است را با یک شیوه مدون و اثر گذار تدوین و به اطلاع مردم رساند.

فروزنده در ادامه از اختصاص بودجه مختص به مناطق ۲۲ گانه در جهت تحقق فعالیت‌های عمرانی خبر داد.

مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امور مناطق نیز در ادامه این جلسه به ارائه گزارشی از موضوعات تخصصی مناطق در حوزه شهرسازی، مالی و اقتصاد شهری و ارائه پیشنهادات ویژه مختص هر منطقه برای رفع این موضوعات پرداخت.

بر اساس گزارش سایت شهر، در خاتمه این نشست شهرداران مناطق ۲۲،۲۱،۲،۱،۳،۱۵،۱۳به بیان چالش‌ها و پیشنهادات خود در خصوص تحقق حداکثری اهداف پیش بینی شده برای مناطق در سال ۱۴۰۳ پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار