Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:24:46 GMT

پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در رشت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۲۷۴۳

پلمب مؤسسه پزشکی غیرمجاز در رشت

ایسنا/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و پلمب یک مؤسسه پزشکی غیرمجاز که اقدام به ارائه خدمات می‌کرد در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور در تشریح این خبر با تاکید بر اینکه سلامتی مردم از خطوط قرمز نیروی انتظامی است به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و اظهار کرد: پلیس با هر نوع اقدامی که امنیت و سلامت مردم را در معرض خطر قرار دهد، قاطعانه و بدون اغماض برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدامات ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان مشخص شد، فردی بصورت غیرمجاز نسبت به تاسیس یک مؤسسه پزشکی در شهرستان رشت اقدام و به مردم خدمات پزشکی ارائه می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان از اعزام ماموران پلیس به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی و علوم پزشکی به آدرس محل مورد نظر خبر داد و گفت: در بازدید از این مکان، چهار دستگاه لیزر که بصورت غیرمجاز مورد استفاده قرار می‌گرفت، کشف شد.

این مقام انتظامی از پلمب این مؤسسه و معرفی متهم ۴۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

سرهنگ حسن‌پور از مردم خواست در صورت مشاهده و کسب هرگونه اخبار پیرامون فعالیت غیرمجاز افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلمب مطب غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری متصدی یک واحد صنفی که به صورت غیرمجاز اقدام به توزیع دارو می‌کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین بساطی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در شهر اصفهان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۴۷ لیتر شربت و ۲۶ هزار و ۳۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی، از مشارکت و همدلی مردم در اجرای موفق طرح‌های انتظامی قدردانی و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 746695

دیگر خبرها

  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس