Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:35:25 GMT

رافائل نادال انتخاب خود را برای توپ‌طلا اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۱۴۷

رافائل نادال انتخاب خود را برای توپ‌طلا اعلام کرد

رافائل نادال، اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس، کریم‌ بنزما را شایسته کسب توپ طلا می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، به جرأت می‌توان گفت که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، کریم بنزما یک تنه رهبری خط حمله این تیم را برعهده گرفت و اتفاقاً در این امر فوق العاده ظاهر شد؛ عملکرد شگفت انگیز این ستاره فرانسوی در فصل جاری نیز ادامه داشته و او تا به اینجای رقابت‌های لالیگا آمار 9 گل و 7 پاس گل را در 9 مسابقه به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در واقع عملکرد کریم بنزما طی یک سال اخیر به قدری خوب بوده که حالا بسیاری او را یکی از شانس های کسب توپ طلای 2021 می دانند. با این حال ستاره فرانسوی کار بسیار بسیار دشواری برای رسیدن به این مهم پیش روی خود دارد چرا که به نظر می‌رسد شانس بازیکنانی مثل لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی و جورجینیو از او بیشتر است.

 

با این حال اسطوره اسپانیایی دنیای تنیس یعنی رافائل نادال که هیچگاه علاقه خود به باشگاه رئال مادرید و طرفداری از این تیم را پنهان نکرده به حمایت از کریم بنزما پرداخته و او را شایسته کسب توپ طلا دانسته است. نادال در توئیتر خود در این باره نوشت: من او را به عنوان یک بازیکن و به خاطر تعهدش و حرفه ای بودن در این سن تحسین می کنم. موفق باشی و برای توپ طلای 2021 از تو حمایت می کنم."

 

 

رئال مادرید کریم بنزما تنیس رافائل نادال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید کریم بنزما تنیس رافائل نادال رافائل نادال کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)

فرمین لوپز گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها