Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مرادی عصر روز سه شنبه در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد کاشمر که با حضور فرماندار این شهرستان، امام جمعه و جمعی از مدیران شهری برگزار شد افزود: با توجه به بازدید از ‏بخش‌های مختلف دانشگاه  مشخص شد ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایی در منطقه و شهر کاشمر وجود دارد که این توانمندی‌ها و همگرایی و ‏تعاملات، امید به آینده را دوچندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تجارب دانشگاه آزاد طی سالیان گذشته،به ظرفیتهای شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی اشاره کرد و ادامه داد:راه‌اندازی مرکز تحقیقات کشاورزی در شهرستان کاشمر باید ‏در استان مطرح و پیگیری شود. ‏

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان ‏رضوی گفت: باید در شرایط فعلی نقش آفرینی‌های دانشگاه در فضای جامعه با نگاه مبتنی بر نیازهای روز جامعه باشد تا موجب  ‏افزایش اعتماد اجتماعی به دانشگاه شود.

مرادی افزود: ‏دانشگاه نسبت به رویدادها و اتفاقات جامعه بی‌تفاوت نیست و از این رو مدارس عالی مهارت با رویکرد حل ‏مسایل جامعه و نیازهای روز جامعه راه اندازی می‌شوند. ‏

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه عالی هوانوردی در کاشمر با همکاری فرودگاه خصوصی کاویان پرواز شرق افزود: مدرسه عالی ‏هوانوردی یک ظرفیت فوق‌العاده‌ای است که برای حمایت از آن جهت ارتقا سطح خدمات‌دهی این مجموعه، موضوع در صندوق ‏پژوهش استان مطرح خواهد شد. ‏

دراین جلسه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر نیز گزارشی از اقدامات و عملکرد دانشگاه در حوزه های ‏مختلف ارائه کرد.  ‏

رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در دومین سفر شهرستانی خود ، طی سفر به کاشمر از بخشهای مختلف دانشگاه آزاد کاشمر و مدرسه عالی هوانوردی این شهرستان بازدید کرد.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی کشاورزی کاشمر مهارت اموزی انجمن هوانوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی کشاورزی کاشمر دانشگاه آزاد اسلامی کشاورزی کاشمر مهارت اموزی انجمن هوانوردی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد

به گزارش قدس خراسان، احمدرضا پور عباس اظهار کرد: سیلاب امروز خسارتی به مناطق شهری و روستایی بخش سنگان وارد نکرده و روان آب در مسیر کانال‌ها و مسیل‌ها در حال عبور است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمادگی ستاد هماهنگی مدیریت بحران بخش سنگان با بهره گیری از چند دستگاه لودر و تراکتور و ایجاد سیل بند از ورود روان آب به روستاهای «مژن آباد و حسین آباد» جلوگیری شد.

بخشدار سنگان خواف ادامه داد: این سیلاب در مسیل‌ها و کانال‌ها در حال عبور است و وارد مناطق مسکونی شهری و روستایی بخش سنگان نشده است.

خالد فقیری مدیر جهاد کشاورزی خواف نیز اظهار کرد: تاکنون خسارتی از بابت سیلاب امروز به بخش کشاورزی این شهرستان گزارش نشده و مراتب در دست بررسی است.

رییس اداره هواشناسی خواف گفت: با توجه به تقویت سامانه بارشی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد وبرق و در نقاط مستعد بارش تگرگ از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری در برخی نقاط این شهرستان پیش بینی شده است.

اسماعیل میرزاده افزود: این بارش‌ها خطر آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیل‌ها را به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است