Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، به سراغ یک مدرسه و دانش آموزان آن رفتیم تا ببینیم این کد‌ها چه کاربردی دارند؟

دانش آموزی به خبرنگار ما می‌گوید:نرم افزار را در گوشی نصب کرده و بعدازظهر‌ها در خانه درس‌ها را مرور و یاد می‌گیرد.

دانش آموز دیگری هم بیان کرد:نرم افزار خوبی است، اما مشکلاتی هم دارد اینکه شامل تمامی کتاب‌ها نمی‌شود و فیلم‌ها بسیار کوتاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر یکی از والدین رو هم جویا شدیم که گفت:در گوشی برای فرزندم نصب کردم و تاحدودی یاری رسان والدین است، اما اگر مشکلات این نرم افزار برطرف شود می‌تواند یک تجربه موفق در زمینه آموزشی در ایام کرونا برای دانش آموزان باشد.

ایجاد فرصت برابر آموزشی با رمزینه

زمانی معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: رمزینه‌ها به کمک دانش آموزان و معلمین آمده و یک فرصت برابر آموزش به ویژه برای دانش آموزان مناطق محروم به وجود آورده است.

او بابیان اینکه دانش آموزان برای استفاده از این نرم افزار باید رمزینه خوان رشد را درگوشی همراه نصب کنند بیان کرد:دانش‌آموزان، معلمان و اولیا با نگه داشتن گوشی‌های هوشمند و یا صفحه تبلت روی رمزینه‌های درج شده بر روی کتاب‌های درسی، می‌توانند به محتوا‌های آموزشی دسترسی پیدا کنند.

زمانی گفت: امسال ۳۰۵ عنوان کتاب در دوران ابتدایی و متوسطه اول و دوم و ۱۰۵ عنوان کتاب در کاردانش و فنی حرفه‌ای به این نرم افزار متصل هستند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، لیلی احمدی گفت؛ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، حمایت‌های روانی اجتماعی با اجرای برنامه تیم سحر و بازی‌های هدفمند و ایجاد شور و نشاط در کودکان و نوجوانان از اهداف این برنامه است.

 با اشاره به تاثیر گذاری مثبت این برنامه در کودکان و نوجوانان عنوان کرد؛ جوانان بشردوست هلال‌احمر که در رشته‌های روانشناسی و دیگر رشته‌های مرتبط عضو تیم سحر می‌باشند نقش بسزایی در شناسایی افراد آسیب پذیرخصوصا کودکان داشته که با ارائه راهکار‌های مفید و موثر نسبت به تاب آوری مردم جامعه فعالیت می‌نمایند.

 معاون امورجوانان مازندران گفت؛ برنامه فوق با مشارکت ۱۵نفر از فرماندهان و اعضای تیم سحر همراه با برپایی ایستگاه‌های آموزشی، شور و نشاط، بازی‌های تمرکزی، مسابقات و ... برای ۲۷۰ دانش آموز دختر و ۲۵۰ دانش آموز پسر اجرا و در پایان تعداد۵۵۰ بسته فرهنگی به نونهالان اهدا شد.

 احمدی افزود؛ امید است با استفاده از ظرفیت اعضای تیم سحر شاهد کاهش بحران‌های روحی روانی در حوادث و در محلات کم برخوردار باشیم.

دیگر خبرها

  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد