Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت انگلیسی insidethegames در گزارشی نوشت، قرارداد مربیانی که کبدی ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به دبل قهرمانی رساندند، برای حضور در بازی‌های ۲۰۲۲ تمدید شد.

هند قبل از بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا- پالمبانگ هر ۹ مدال طلای بازی‌های آسیایی کبدی را کسب کرده بود، اما هر دو تیم مردان و زنان ایران در اندونزی طلا گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایلاجا جین، مربی هندی تیم بانوان ایران، قرارداد خود را برای حضور در بازی‌های هانگژو ۲۰۲۲ تمدید کرد. غلامرضا مازندرانی مربی مردان نیز حداقل تا پایان بازی‌های ۲۰۲۲ هانگژو در این تیم خواهد ماند.

کسب ۲مدال طلای کبدی ایران در جاکارتا- پالمبانگ ۲۰۱۸ یکی از بزرگترین شوک‌های تاریخ بازی‌های آسیایی بود.

تیم کبدی مردان هند تا قبل از سال ۲۰۱۸ هرگز در بازی‌های آسیایی شکست نخورده بودند، اما در این مسابقات متحمل سه شکست از جمله شکست در نیمه نهایی مقابل ایران شد.

تیم مردان ایران در فینال کره جنوبی را  از پیش رو برداشت. ایرانی ها بازی های آسیایی گذشته را بدون شکست به پایان رساندند.

بانوان ایران در مرحله گروهی مقابل چین تایپه شکست خوردند، اما به بازی‌ها برگشتند و در مسابقه فینال هند را شکست دادند.

بیشتر بخوانید 

اورسجی سرپرست فدراسیون جهانی کبدی شد سرمربی تیم ملی کبدی بانوان وارد ایران شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کبدی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان یکی از بهترین عملکردهای خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را تا به اینجای کار داشته است. قوی سپیدانزلی از ۱۹ بازی خود توانسته ۳۲ امتیاز به دست آورد و در چهارم جدول قرار گیرد.

تیم ملوان در هفته نوزدهم دست به کار بزرگی زد و توانست با یک گل گل گهر سیرجان که یکی از مهم‌ترین رقبای این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود را در ورزشگاه سیروس قایقران شکست دهد. این تیم در هفته بیستم باید فردا چهارشنبه ۲۳ اسفند در تهران رو در روی پیکانی قرار گیرد که موفق به شکست سپاهان شده و شاگردان رضا عنایتی قصد دارند تا دومین پیروزی متوالی خود در این فصل را برابر این تیم شمال کشور به دست آورند. در طرف مقابل اگر ملوان بتواند با ۳ امتیاز کامل ورزشگاه شهید دستگردی تهران را ترک کند در صورت لغزش تراکتور به رده سوم جدول می‌رسد.

آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص عملکرد خوب این تیم در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر روند رو به رشد ملوان در نیم فصل دوم هم ادامه دارد و با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم، اکنون همه به این باور رسیده اند که ملوان یک تیم مدعی در لیگ برتر است. همین که تیم‌ها در برابر ملوان طوری بازی می‌کنند که حداقل امتیاز را به دست آورند نشان می‌دهد که ما تمرکز درستی روی اهداف خود داشته ایم.

همدلی در ملوان حرف اول را می‌زند

او ادامه داد: هیچ امری در فوتبال و در زندگی به صورت تصادفی رخ نمی‌دهد و باشگاه ملوان هم از این امر مستثنی نیست. زمانی که ضلع‌های یک مربع (باشگاه، سرمربی، بازیکن و هوادار) در کنار هم قرار می‌گیرند، نتیجه آن همدلی خواهد بود که امروز شاهد آن هستیم. من خودم به شخصه تمام تلاشم را کردم تا ۱۰۰ درصد بازیکنان مدنظر کادر فنی را در نیم فصل جذب کنم و می‌توانم بگویم تمام بازیکنان مدنظر کادر فنی جذب شده اند.

تمام خواسته‌های کادر فنی را انجام دادیم

مدیرعامل باشگاه ملوان افزود: البته مهدی تارتار با تجربه‌ای که در سالیان سال به دست آورده است، مناسب‌ترین بازیکن‌ها در پست‌های مختلف و با توجه به وسع مالی ما پیشنهاد داد و ما هم توانستیم نفرات مورد نظر را جذب کنیم. خدا را شکر من و تارتار، به یک فهم و درک متقابل رسیده ایم و از خوشحالی هواداران ملوان بسیار خرسندم؛ با توجه به قدمت و تاریخ باشکوه ملوان ما برای انتقال ژنتیک ملوانی به نسل جدید و بازیکنان جوانمان به یک دستاورد بی نظیر نیاز داریم.

ملوان به سطح اول گفتمان ورزشی و فرهنگی تبدیل شده است

فهمیده خاطرنشان کرد: ملوان به سطح اول گفتمان ورزشی و فرهنگی لیگ تبدیل شده است و این روند رو به رشد به ما اجازه‌ی رؤیا پردازی می‌دهد. ما برای رسیدن به این رؤیای بزرگ تمام تلاشمان را می‌کنیم که برای دومین بار به آسیا صعود کنیم و هوادارن عزیز و درجه یک ملوان را در سرتاسر ایران خوشحال کنیم.

امسال با آقایان و بانوان می‌توانیم آسیایی شویم

مدیرعامل ملوان در پایان گفت: امسال هم تیم بانوان و هم تیم آقایان ملوان امکان حضور در آسیا را دارند، من اینجا از تمام تلاش‌های کادر فنی بانوان و سرمربی محترم و بازیکنان خوبمان کمال تشکر را دارم. بانوان ملوانی مستحق قهرمانی هستند. امیدوارم که بتوانیم تا آخرین روز با همین شور و هیجان که بانوان هوادار ملوان تیم بانوان شهرمان را تشویق می‌کنند. پیام آور شادی برای همشهریان محترم انزلی چی و گیلانی باشیم. من به عنوان یک مدیر صنعت کشتیرانی که امسال وارد عرضه ورزش شدم. جا دارد از تلاش‌ها و حمایت‌های همکاران خوب دریانورد و دریادل خود کمال تشکر را داشته باشم.

کد خبر 6053031

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های مردان و زنان ایران در بسکتبال ۳ نفره کاپ آسیا
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵میلیارد دلار
  • صادرات حدود ۵۲ میلیارد مترمکعب گاز به عراق‌ به ارزش ۱۵ میلیارد دلار
  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • امسال می‌توانیم با دو تیم آسیایی شویم/ ملوان یک مدعی در لیگ است