Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:21:49 GMT

۵ نفر در اثر تصادف در جاده اردبیل-آستارا مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۷۷۸

۵ نفر در اثر تصادف در جاده اردبیل-آستارا مصدوم شدند

بهبود نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ظهر امروز سه شنبه ۴ آبان به دنبال تصادف یک دستگاه سواری پرشیا و یک دستگاه نیسان وانت در محدوده‌ی پایگاه جمعیت هلال احمر شهرستان نمین در جاده حیران، متأسفانه ۵ نفر دچار مصدومیت شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای گردنه حیران شهرستان نمین در محل حادثه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه بلافاصله مصدومین با همکاری اورژانس به بیمارستان امام خمینی نمین منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5336869

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف اردبیل نمین هلال احمر اردبیل بیمارستان امام خمینی حادثه ویروس کرونا هفته وحدت اردبیل بوشهر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها کرمانشاه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران بنزین گرگان جایگاه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر جمشید محمدی به خبرنگار صدا و سیما گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در منطقه حیران در جاده آستارا – اردبیل بامداد امروز، ۵ نفر کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند.

وی افزود: مصدومان پس از اقدامات اولیه درمانی از سوی نیرو‌های اورژانس ، با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه عملیات رهاسازی مصدومان ادامه دارد، گفت: برای تخلیه کامل مسافران از اتوبوس حضور جرثقیل درخواست شده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار یک دستگاه اتوبوس در جاده اردبیل – آستارا
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۵ کشته
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در گردنه حیران
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۲۷ مصدوم در پی داشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران با ۲۷ مصدوم