Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@16:23:48 GMT

کاهش رتبه کنکورزنجان از۲۵ به رتبه زیر۱۰

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۹۰۱

کاهش رتبه کنکورزنجان از۲۵ به رتبه زیر۱۰

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری آموزش و پرورش ناحیه یک با حضور حسن مظفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضا عسگری فرماندار، الیاس بیگدلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار و از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.
فرماندار شهرستان زنجان در این مراسم ضمن تقدیر از برگزارکنندگان  این مراسم اظهار کرد: به علت درخشش دانش‌آموزان در کنکور امسال، انتظارات از آموزش و پرورش زنجان و همچنین از دانش‌آموزان کنکوری زنجان بالا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا عسگری افزود: رتبه کنکور استان زنجان چهار سال گذشته از ۲۵، به رتبه زیر ۱۰ در سال ۱۴۰۰ رسیده که مرهون تلاش همه مسؤولین استان به ویژه آموزش و پرورش است و باید برای حفظ این رتبه، برنامه‌ریزی مدون و دقیق داشت. 

وی در ادامه از نخبگان زنجان دعوت کرد تا برای ادای دین به زادگاه خویش، به آبادانی استان و شهر خود کمر همت بسته و تلاش کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در ادامه این مراسم از اولیا دانش‌آموزان خواست با اعتماد به آموزش و پرورش، از برگزاری کلاس‌ها بصورت حضوری حمایت و فرزندان خود را به حضور در کلاس‌ها ترغیب کنند و این اطمینان را داشته باشند که پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی دانش‌آموزان در مدارس با بیشترین حساسیت رعایت و اجرا می‌شود.

حسن مظفری در بخش دیگری از سخنان خود از رشد آمار دانش‌آموزان حائز رتبه‌های بالا در چهار سال اخیر خبر داد و از زحمات دانش‌آموزان و اولیا و همچنین دبیران و مدیران مدارس تقدیر کرد.

وی در ادامه از حمایت‌های آیت‌الله خاتمی، نماینده مخترم ولی فقیه در استان و فرماندار زنجان از آموزش و پرورش استان تقدیر کرد و از موفقیت دانش‌آموزان در کسب افتخار در المپیادهای علمی خبر داد.

 مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان نیز در این مراسم گزارشی از روند اجرای آئین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ ارائه داد.

 الیاس بیگدلی در این مراسم از برگزیدگان کنکور خواست به بحث پژوهش اهتمام ویژه‌ای داشته و همه تلاش خود را در این زمینه متمرکز کنند.

لازم بذکر است، در این مراسم از ۷۰ نفر از دانش‌آموزان حائز رتبه های زیر ۲ هزار و برگزیده کشوری جشنواره جوان خوارزمی و همچنین مدیران مدارس دارای دانش‌آموز برگزیده با اهدای جایزه نقدی و لوح تقدیر نجلیل شد.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش زنجان دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با بیان اینکه پویش، ویژه تمام مقاطع تحصیلی است گفت: دانش آموزان از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین فرصت دارند آثار تولیدی خود را در خصوص موضوعات پویش به دبیرخانه ارسال کنند .

ایرانلو در گفت و گو با ایسنا درباره پویش ملی «در پناه خدا» گفت: این پویش ویژه دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی به سفارش اداره کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و توسط دبیرخانه پویش در پناه خدا یعنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی طراحی شده که دانش آموزان می توانند از ابتدای ماه رمضان تا ۱۴ فروردین آثار تولیدی خود را به نام کاربری (آیدی) مقطع تحصیلی خود ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این آثار براساس مشاهده انیمیشن ها برای هر مقطع تحصیلی انتخاب شده که موضوعات آن توکل، ایمان به خدا و فضاهای معنوی است گفت: باتوجه به ساحت عبادی، اعتقادی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ساحت هنری و زیبایی شناختی، بچه ها در بعد عبادی، اعتقادی و اخلاقی می توانند کلیپ هایی که محتوای معنوی و توکل به خدا دارد را مشاهده و اثر تولید کنند.

دبیر ستاد اجرایی پویش ملی در پناه خدا با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز بچه ها از درس و مدرسه فارغ شده و دوست دارند کارهای هنری انجام دهند، افزود: دانش آموزان می توانند با شرکت در پویشی که با نگاه متفاوت اجرا شده اثر خود را در حوزه هنری و رسانه ای خلق کنند تا هم خودشان مفهومی را دریافت و هم آن را به دیگران منتقل کنند که در نهایت اثر برتر در کانال پویش شاد بارگذاری و همه استفاده می کنند.

ایرانلو با بیان اینکه همه پویش ها و جشنواره ها در آموزش و پرورش اختیاری است، ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه مشارکت دانش آموزان در هر پویشی منوط به اطلاع رسانی گسترده است، در هر استان حداقل با توجه به جمعیت دانش آموزی یک تا دو درصد دانش آموزان شرکت کنند.

وی تفاوت این پویش با پویش های دیگر را صرف وقت برای دیدن انیمیشن ها دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود/ ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز
  • ساده‌زیستی در میان دانش‌آموزان استان قزوین ترویج شود
  • اجرای پویش ملی در پناه خدا ویژه دانش آموزان در ایام نوروز و ماه رمضان
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود