Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:58:20 GMT

طارمی در همه لیگ‌ها گل می‌زند(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۳۹۶۰

دوئل ایرانی ها در لیگ کاپ پرتغال را یاران محبی به سود خود به پایان رساندند.

به گزارش ورزش سه، پورتو بعد از اینکه موفق شد در شب هت تریک مهدی طارمی، با سه گل از سد توندلا بگذرد امشب در اولین بازی خود در لیگ کاپ پرتغال مقابل سانتا کلارا قرار گرفت.

 

مهدی طارمی که با 7 گل زده در 9 مسابقه آقای گل فعلی لیگ پرتغال است در بازی امشب در ترکیب اصلی پورتو حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سمت مقابل اما محمد محبی که تنها دوبار به عنوان بازیکن جانشین در این فصل به میدان رفته، در بازی امشب در ترکیب اصلی سانتا کلارا حضور داشت.

 

 

 

 

در شبی که محبی تا پایان در ترکیب سانتاکلارا حضور داشت، مهدی طارمی در دقیقه از دقیقه 65 وارد زمین شد تا شاید بتواند بار دیگر مثل بازی قبل با گلزنی های خود، شکست پورتو را به برد تبدیل کند.

 

سانتاکلارا با تک گل چیندریس نیمه اول را یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. در حالی تلاش پورتو برای جبران در نیمه دوم هم جواب نداده بود، ریکاردو آنتونیو در دقیقه 65 گل دوم را هم برای سانتاکلارا به ثمر رساند. بلافاصله بعد از این گل، طارمی به جای تونی مارتینز وارد زمین شد و توانست در دقیقه 83 دروازه حریف را باز کند.

 

 

 

 

بعد از گل طارمی، پورتو در آستانه کامبک قرار گرفت اما این سانتاکلارا بود که یک بار دیگر به گل رسید؛ در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده نه نه برای میزبان گلزنی کرد تا یاران محبی در روزی که او از ابتدا تا انتها در زمین حضور داشت، سه بر یک یاران طارمی را شکست دهند.

 

پورتو و سانتاکلارا در گروه چهارم لیگ کاپ پرتغال حضور دارند. سانتاکلارا با یک برد و یک مساوی 4 امتیاز دارد و صدرنشین است. پورتو هم با شکست در اولین بازی خود، پایین تر از ریو آوه که یک امتیاز دارد، در مکان سوم جدول این گروه سه تیم حضور دارد.

 

 

محمد محبی پورتو مهدی طارمی سانتاکلارا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد محبی پورتو مهدی طارمی سانتاکلارا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ وی اظهار داشت: طارمی به این خاطر بازی نکرد که من بر اساس هر بازی استراتژی می‌چینم و انتخاب بر اساس تلاش و تمرین در هفته است که در آن زمان دیگر رقبا بهتر از طارمی بودند.

سرمربی پورتو گفت: در حال حاضر او مثل همیشه است، خوب تمرین می‌کند، خوب رقابت می‌کند و برای همین یک گزینه معتبر برای خط حمله ما به شمار می‌رود.

کد خبر 845834 منبع: فارس برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • علت بازی نکردن طارمی از نظر سرمربی پورتو ؛ تولد دوباره مهدی؟
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی
  • جایگاه طارمی در پورتو حفظ شد