Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پرسپولیس درحالی لیگ بیست و یکم را شروع کرد که چند روز قبل از آغاز لیگ، سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخ و سنگینی را متحمل شدند و با ۳ گل به الهلال باختند.

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی خودشان را به لحاظ روحی خوب ریکاوری کردند و موفق شدند در هفته اول لیگ، فولاد را در اهواز با حساب ۳ بر یک شکست دهند و فصل جدید را با برد شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و مهدی عبدی به میدان رفت و نفراتی مثل پاکدل، آل کثیر، کامیابی نیا و آقایی به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد یحیی قصد دارد در بازی فردا مقابل نساجی، تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی با فولاد به میدان بفرستند و برای دیدار فردا عیسی آل کثیر جانشین احسان پهلوان خواهد شد.

پهلوان نمایش خوبی در دیدار مقابل فولاد نداشت و در بین دو نیمه آن بازی تعویض شد.

آل کثیر هم که بین پرسپولیسی‌ها محبوبیت زیادی دارد و در بازی مقابل فولاد توانست گل سوم پرسپولیس را هم بزند می‌تواند بعد از یک بازی نیمکت نشینی، دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس در بازی فردا با نساجی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به میدان خواهد رفت. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در سال‌های حضور در لیگ برتر چند مرحله پوست‌اندازی کرده و حالا به آرامی به سراغ استعدادهای پایه و بومی خودش می‌رود که در دیدار مقابل تراکتور این موضوع کاملا مشاهده شد.

بعد از حضور ساکت الهامی با وجود خطر سقوط و بازی‌های حساس، این سرمربی به جوان‌ها اعتماد کرده و آنها هم به خوبی پاسخ او را داده‌اند و حتی توانستند به ترکیب تیم برسند.

امیر سام‌دلیری حالا بخشی از ترکیب اصلی الهامی شده و حتی ممکن است مرصاد سیفی هم با رهایی از مصدومیت، در دیدارهای آینده شبیه به مسابقه مقابل تراکتور در ترکیب قرار بگیرد و فرصت خودنمایی به دست بیاورد.

اما اتفاق مهم برای نساجی‌چی‌ها در دیدار مقابل تراکتور که موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شدند، حضور جالب توجه برخی اسامی روی نیمکت بود؛ جایی که غیر از علیرضا رضاییِ مصدوم و اسماعیل بابایی، بقیه نفرات مثل مهرداد عبدی از مازندران و ۵ بازیکن از پایه‌های باشگاه نساجی بودند. حسین خطیر، مرصاد سیفی، امیرحسین مهجوری، حسن امدادی و احد جمشیدی بازیکنان جوان روی نیمکت شمالی‌ها بودند که فرصت بازی هم برای سه نفر از آنها در همین مسابقه فراهم شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • نساجی هیچ‌وقت انقدر شمالی نبود (عکس)
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • سردار آزمون در ترکیب اصلی رم مقابل بولونیا به میدان می‌رود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل ملوان
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • ترکیب احتمالی رئال مادرید در کلاسیکو