Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کرایم، "بیلی جمار"۲۱ ساله در اینترنت سرچ کرده بود "چگونه نوزاد تازه متولد شده را بکشیم" و "چگونه نوزاد را مسموم کنیم"‌.

این مرد جوان روز گذشته در دادگاه بیرمنگام انگلیس به جرم توطئه قتل فرزندش به ۲۵ سال و نیم زندان محکوم شد.

بنا بر اطلاعات پلیس این مرد که از تولد دخترش ناراضی بوده و کودک را نمی خواسته در شیشه شیرش مقداری داروی صرع و اختلال دو قطبی ریخته تا بتواند رفته رفته او را بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراگاه پلیس "کرستی ویلسون" از پلیس منطقه در این باره گفت: دختر کوچولو تازه متولد شده بسیار خوش شانس بوده که زنده مانده است کودک تنها بی حال شده و مادرش او ر ابه بیمارستان منتقل کرده است پزشکان با بررسی مواد شیشه شیر پی به جنایت مخفیانه پدرش برده و او را به جرم توطئه قتل به پلیس معرفی کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: جستجوی آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی

مدیرکل دفتر توسعه هدایت نیروی کار وزارت کارگفت:در مدت ۱۰ماهه تعداد ۳۳۰هزار نفر نیروی کار در سامانه جستجوی شغلی ثبت‌نام کرده‌اند و ۳۱۷هزار فرصت شغلی به ثبت رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگاراقتصادی خبرگزاری تسنیم،سامانه جستجوی شغل با هدف کاهش هزینه های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار راه اندازی شد و در دی ماه 1400 مورد بهره برداری قرار گرفت.سامانه جست و جوی شغل که با هدف اتباط بین کارجویان و کارفرمایان، کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و ایجاد پویایی در بازار کار آغاز به کار کرد.

 این سامانه فرصتی است تا رضایت مندی استفاده کنندگان از خدمات کاریابی افزایش یافته و موجبات کاهش بروکراسی اداری، هزینه های جستجوی شغلی و بهبود عملکرد دفاتر کاریابی را فراهم نماید.

امید ملک,مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگویی اعلام کرده است:بیش از 330هزار نیروی کار در 10ماه گذشته در سامانه شغل ثبت‌نام کردند و از این تعداد 35هزار نفر وارد بازار کار شده‌اند.

وی درباره علت راه‌اندازی سامانه جست‌وجوی شغل گفت: در گذشته سامانه‌های کاریابی راه اندازی شده بودند، اما بهره‌وری آن‌ها آن‌طور که سیاستگذار انتظار داشت، بالا نبود و وزارت تعاون برای رفع این مشکل بستری را فراهم کرد که بازیگران حوزه کار اعم از کارجو و کارفرما بتوانند نیاز خود را مطرح کرده و به یکدیگر متصل شوند.

ملک افزود: این سامانه با شفافیتی که در اطلاعات بازار کار ایجاد می‌کند، می‌تواند هزینه جست‌وجوی شغل را برای کارفرما و کارجو کاهش دهد. از طرف دیگر از آنجایی که این سامانه به واسطه حاکمیتی بودن به بانک‌های اطلاعاتی متصل است، سوابق شغلی، تحصیلی و مهارتی کارجو را راستی‌آزمایی کرده و کارفرما نیرویی انتخاب می‌کند که گفته‌هایش با سوابق او همخوانی دارد.

ملک تصریح‌کرد: اصلاح آیین‌نامه مربوط به کاریابی در سال 1401به تصویب هیات وزیران رسید و سامانه جست‌وجوی شغل از تیرماه 1402آغاز به کار کرد.

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون در تشریح عملکرد این سامانه، گفت: در 10ماهی که از آغاز به کار این سامانه می‌گذرد، تعداد 330هزار نفر نیروی کار در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند. از این تعداد 160هزار نفر سوابق خود را تکمیل کرده و درخواست شغل داده‌اند.

وی درباره استقبال کارفرمایان از این سامانه بیان‌داشت: در این مدت 30هزار کارفرما در سامانه ثبت نام کرده‌اند و 317هزار فرصت شغلی را به ثبت رسانده‌اند.

مدیرکل دفتر توسعه نهادهای کارآفرینی و هدایت نیروی کار وزارت تعاون افزود: برای 112هزارنفر از کارجویان توسط دفاتر کاریابی معرفی نامه جذب صادر شده و حدود 35هزار نفر از آنان مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استمرار طرح صدور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • آکنه نوزادی چیست؟
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • دخانیات در سال چند ایرانی را به کشتن می‌دهد؟
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • ثبت۳۱۷هزار فرصت شغلی در سامانه جستجوی شغلی
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه