Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعدام دو متهم در خوزستان در چند روز گذشته مربوط به درگیری های طایفه ای روستای پتک بود.در جریان درگیری روستای پتک 23 نفر کشته شدند و 200 نفر از اهالی روستای پتک به اتهام شرکت در نزاع دستگیر شدند.بعد از رسیدگی قضایی به پرونده قضایی اهالی روستای پتک دو نفر آنها به دار مجازات آویخته شدند و همین باعث درگیری مجدد میان اهالی روستای پتک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، دو محکوم نزاع طایفه‌ای در شهرهای رامهرمز و باغملک خوزستان اعدام شدند و در پی آن درگیری دوطایفه بزرگ در خوزستان چند شهر را در حالت آماده باش در آورد.

در جریان اختلاف میان دو طایفه، از سال 94 در خوزستان23نفر کشته شدند وبیش از 200 نفر به اتهام شرکت در نزاع گروهی دستگیر شده بودند و اختلاف میان ساکنان روستاهای توابع استان خوزستان از ۱۲ سال پیش آغاز شد.

یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا گفت اختلاف بین طایفه بختیاری محمدی و محمد موسایی از ایل بهمئی که از سال ۱۳۹۴ تا خرداد ۱۳۹۶ در شهرهای باغملک و رامهرمز به کشته شدن ۲۳ نفر منجر شد، با گرفتن دو قربانی که باحکم قضایی اعدام شدند، بار دیگر درگیری، و اعلام شرایط ویژه در این مناطق را سبب شده است.

سه‌شنبه، ۲۷ مهر، با انتشار خبر اعدام دو تن از متهمان پرونده درگیری سال ۱۳۹۶ میان دو طایفه محمدی و محمد موسایی در روستای پتک جلالی و تخریب کامل چند روستای مناطق مختلف این منطقه، مناطقی در شهرهای باغملک و رامهرمز بار دیگر به صحنه درگیری تبدیل شدند که تشدید التهاب‌ها و قطع اینترنت را در پی داشت.

در حال حاضر تعدادتقریبی 1000پلیس وظیفه برقرار امنیت را دراین منطقه به عهده دارند وتیراندازیهای پراکنده نیز در این منطقه صورت میگیرد.

گفتنی است 4نفر از متهمان این درگیری منتظر اجرای حکم اعدام هستند که این موضوع باعث شدت درگیری در این منطقه خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث متهم اعدام دار درگیری روستای سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا بازار آزاد زن مهدی قائدی قیمت دلار فال مریم معصومی مریم معصومی اینستاگرام روستای پتک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه

رضا داوودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به پروژه‌های آبرسانی روستایی که در استان در دست اقدام است، گفت : با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و در قالب دو قرارداد، در مجموع قرار است آبرسانی به ۸۶۰ روستای استان کرمانشاه انجام شود که اکنون این پروژه‌ها در دست اجرا و فعال هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این طرح‌های آبرسانی روستایی تا پایان سال ۱۴۰۵ به نتیجه برسد و دیگر روستای دارای تنش آبی در سطح استان نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مجموع اعتباری که در قالب این دو قرارداد برای آبرسانی به روستا‌های استان در نظر گرفته شده را بالغ بر ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

داوودی با بیان اینکه این پروژه‌های آبرسانی روستایی به تدریج تا سال ۱۴۰۵ اجرایی خواهند شد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است که در سال جاری نزدیک به ۲۰۰ روستای استان آبرسانی شود.

وی تعداد روستا‌هایی که در سال گذشته در استان آبرسانی شد را نیز نزدیک به ۱۹۰ روستا اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، کرمانشاه را از جمله استان‌های پیشتاز در پروژه‌های آبرسانی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) دانست و اظهار کرد: طی دو سال گذشته جهش قابل توجهی در آبرسانی به روستا‌های سطح استان شاهد بودیم و برخی از روستا‌ها که مشکلات چندین ساله داشتند، اکنون از نعمت آب شرب پایدار برخوردارند و یا به زودی آبرسانی خواهند شد.

به گفته داووی، شهرستان کرمانشاه با ۱۹۳ روستا بیشترین تعداد روستا‌هایی را دارد که باید آبرسانی شوند.

وی تامین به موقع اعتبارات را یکی از ملزومات اجرای طرح‌های آبرسانی اعلام کرد و یادآور شد: البته موانع دیگری از جمله وجود معارضین و... باید مرتفع شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های هادی در ۷ روستای خوی
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • خواستگار جدید قاتل خواستگار سابق شد | بازخوانی پرونده جنجالی میدان کاج سعادت آباد
  • بخشش قاتل به حرمت عید فطر
  • برنامه‌ریزی برای آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای کرمانشاه