Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقادات برخی تیم‌ها از میزبانی تبریز از مرحله پایان لیگ برتر دوچرخه‌سواری در بخش جاده و شائبه‌های ایجاد شده در این خصوص، اظهار داشت: اصلاً این صحبت‌ها درست نیست و پایه و اساس ندارد زیرا طبق صحبت‌های قبلی و قرار بود که سه تیم مدعی قهرمانی یعنی تیم‌های دانشگاه آزاد، فولاد مبارکه سپاهان و هورسان حق میزبانی از یک هفته را داشته باشند که طبق این برنامه اصفهان در هفته نخست و رامسر در هفته دوم میزبان بودند و به همین ترتیب در هفته سوم میزبانی حق شهر تبریز و تیم دانشگاه آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شنیدن این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد زیرا لیگ در سال گذشته هم با همین شکل و سیاق برگزار شد. حق میزبانی از مراحل مختلف لیگ با تیم‌های بالای جدول است و باتوجه به رقابت رکابزنان در مسیر هموار اکنون نوبت مسیر سربالایی است و مسیر مسابقه در هفته پایانی با شرایط سربالایی خواهد بود.

رییس سازمان لیگ در مورد جوایز لیگ برتر اظهار کرد: مسابقات لیگ جایزه و پاداش نقدی ندارد و به تیم‌ها و نفرات برتر کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

وفایی در پایان در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده گفت: پس از پایان لیگ دوچرخه‌سواران باید چند روزی را مشغول ریکاوری و تمرینات بدنسازی شوند و طبق برنامه‌ای که داریم به احتمال زیاد اردوی تیم ملی جاده از اوایل آذر ماه آغاز خواهد شد. بیشتر بخوانید: ابهام در واگذاری میزبانی مرحله پایانی لیگ برتر جاده به تبریز!

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود