Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان در پایان نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: تقسیم کار لازم پیشتر بین دستگاه‌ها انجام شده بود و امروز از هر دستگاه گزارش کار را گرفتیم.

وی افزود: خوشبختانه بحث مربوط به تکمیل پرونده واحدهایی که باید احداث شوند به اتمام رسیده و واحدهایی که بایستی بازسازی و تعمیر شوند یکهزار و ۹۵۰ واحد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان گفت: از این تعداد پرونده ۸۰۰ واحد تکمیل و ارزیابی اولیه آن انجام شده و می‌توانند هم اکنون عملیات بازسازی را جهت این ۸۰۰ واحد شروع کنند و به محض اینکه مصوبه دولت ابلاغ شود اعتبار در اختیار خانوارها قرار می‌گیرد تا ما بتوانیم از فرصت بازسازی به بهترین شکل استفاده بکنیم.

وی ادامه داد: قرار شد پنج واحد مدرسه آسیب دیده نیز نوسازی و بازسازی شود و در عین حال ۶۰ مدرسه هم داریم که باید از طریق تعمیرات و یا اختصاص کانکس فعال شوند.

صادق خلیلیان تصریح کرد: این مدارس ظرف یکماه به بهره‌برداری خواهند رسید و کار بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده تا آخر آبان ماه انشالله به تدریج هر واحد آموزشی که آماده شد، انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در خصوص برخی از ضروریات هم تصمیم‌گیری شد که به تدریج که برخی از عشایر به منطقه برمی‌گردند ضروریات زندگی مثل چادر و یا برخی از مایحتاج عمومی در اختیار این دسته از هموطنان هم قرار بگیرد.

خلیلیان عنوان کرد: در عین حال برخی از مایحتاج ضروری علاوه بر سهمیه عادی مانند آرد هم تا ۲۰۰ کیسه بیشتر تخصیص داده میشود که ۵۰۰ کیسه در منطقه در حال توزیع است و  یکهزار و ۵۰۰ کیسه هم از امروز توسط امور عشایر و تعاون روستایی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مناطق زلزله زده مدارس آمادگی مدارس مدارس اندیکا استاندار خوزستان صادق خلیلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، رییس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور گفت:دومین کاروان تجهیزات آموزشی وسرمایشی مدارس هدیه شهدای دانش آموز به دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شد.
خانمحمدی با اشاره به خسارت سیل اخیر در جنوب استان گفت:سیل اخیر در جنوب سیستان وبلوچستان به ۳۶۸مدرسه آسیب زد وبرای بازسازی این مدارس در دومرحله تجهیزات ارسال کردیم.
وی ادامه داد:در مرحله اول نزدیک به چهار میلیاردتومان ودر این مرحله که مرحله دوم می‌باشد نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی وسرمایشی در حال ارسال به مناطق سیل زده هستیم.
معاون وزیر آموزش پرورش خاطر نشان کرد: این تجهیزات شامل میز، صندلی وکولر وسایر نیاز‌های مدارس است که مستقیم به مدارس آسیب دیده بارگیری وارسال شد.
وی تصریح کرد:برای تجهیز تمامی مدارس سیستان و بلوچستان در مرداد ماه سالجاری هم بزرگترین محموله ارسالی را خواهیم داشت تا شروع فصل بازگشایی سال تحصیلی آینده مهرماه، مدارس این مناطق هیچ گونه کمبود امکاناتی نداشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • محور خرم‌آباد - پلدختر ظرف ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • تجهیزوبازسازی مدارس خسارت دیده از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد