Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل نظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تفرش اظهار کرد: نوید رزمجو دانش آموخته  دکتری مهندسی برق گرایش کنترل دانشگاه تفرش در فهرست دو درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

وی افزود: این رتبه بندی توسط  محققان دانشگاه استنفورد با بررسی و ارزیابی استنادات داده های پایگاه اسکوپوس ارائه شده و اسامی 160 هزار محقق و پژوهشگر جهان در 22 رشته موضوعی و 176 حوزه تخصصی بر اساس شاخص های استنادی استاندارد طبقه بندی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تفرش تصریح کرد:  قرار گرفتن نام دانش‌آموخته  این دانشگاه در فهرست دانشمندان برتر جهان افتخاری برای دانشگاه تفرش در عرصه بین‌المللی است که نشان دهنده جایگاه این دانشگاه در عرصه علم و دانش می باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش دانشگاه رتبه بندی جهان دانشگاه تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سپاهان به رده سوم جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دیداری معوقه از هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن از ساعت 16:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم سپاهان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و به سیزدهمین بردش در فصل جاری دست یافت.

تنها گل این بازی را شهریار مغانلو در دقیقه 69 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود که به هادی محمدی از سپاهان و کمال کامیابی‌نیا از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این برد 42 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن نیز با 30 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896471

دیگر خبرها

  • حمایت از ایده‌های برتر دانش سنتی محیط زیست
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته ۲۴
  • رئیسی : من یک طلبه هستم؛ برخی از عناوینی که به من می‌دهند برازنده اساتید و دانشمندان است
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • اساتید دانشگاه‌های جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند/ رونمایی از وبگاه تحریم علمی اسراییل
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • صعود سپاهان به رده سوم جدول
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • وبگاه بین المللی تحریم علمی رژیم صهیونیستی رونمایی شد
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند