Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@21:30:55 GMT

مصدومیتم از بازی با الهلال است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۴۸۸۵

مصدومیتم از بازی با الهلال است

سید حسین حسینی در بازی با ذوب آهن به دنبال اینکه یک موقعیت طلایی را در دقایق آغازین از ذوبی‌ها گرفت، مصدوم شد ومیدان مسابقه را به دلیل مصدمیت ترک کرد.

دروازه‌بان استقلال در گفت‌وگویی اختصاصی با قدس درباره اینکه درآن لحظه چه مشکلی برایش پیش آمد، می‌گوید: «تا آمدیم خودمان را پیدا کنیم، ناگهان دیدیم که ذوبی‌ها دارند حمله می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها توپ را از سمت چپ دفاع ما ارسال کردند و توپ بین مدافعانمان به خالقی‌فر رسید. این بازیکن هم معطل نکرد و با ضربه سر دروازه‌ ما را نشانه گرفت. من زمان زیادی برای واکنش نداشتم و به محض اینکه مسیر توپ را تشخیص دادم به همان سمت شیرجه رفتم و با کف دست توپ را مهار کردم. درهمان لحظه احساس سوزش شدیدی در کمرم داشتم اما دوباره ایستادم تا به بازی ادامه دهم اما دیدم کمرم شروع به تیر کشیدن کرد».

حسینی درباره باقی ماجرا گفت:« از دکتر خواستم داخل زمین بیاید. آن‌ها هم آمدند و شروع به بررسی کردند اما هرچه از زمان آن شیرجه گذشته احساس درد بیشتری داشتم. همان جا به دکتر تیم گفتم لگنم که در بازی با الهلال آسیب دیده بود دوباره درد می‌کند». حسینی درباره اینکه چرا درباره آن مصدومیت تا کنون حرفی به میان نیاورده، گفت: «ما بعد از بازی با الهلال به شدت ناراحت باخت بودیم و من هم دوست نداشتم با پیش کشیدن مصدومیت کام هواداران را تلخ کنم. برای همین بنا شد که به طور مخفیانه این موضوع بین من و اعضای کادر پزشکی باقی بماند. من با وجود مصدومیتی که داشتم تمریناتم را پی گرفتم و در بازی‌های تدارکاتی هم حضور داشتم و در نهایت در بازی اول لیگ هم بازی کردم که خدا را شکر کلین شیت کردم. دربازی دوم اما شانس یار  من نبود. اما خوشحالم که توانستم یک موقعیت صد درصد را از حریف بگیرم چون اگر در آن صحنه گل می‌خوردیم کارمان بیخ پیدا می‌کرد و لحظات دشواری پیش روی ما قرار می‌گرفت».

 از حسینی درباره اینکه چه زمانی آماده بازی می‌شود، سوال کردیم که او این پاسخ را داد:« با پزشک مشورت کردم که گفتند باید دو جلسه فیزیوتراپی کنم. بعد از دو جلسه فیزیوتراپی عکس می‌گیرم واگر مشکل حادی نبود مقابل تراکتور بازی می‌کنم. دوست دارم به این بازی برسم چون بازی کردن برایم خیلی مهم است. درهمین بازی با ذوب آهن هم تلاش کردم به بازی ادامه بدهم اما این مصدومیت اجازه نداد. برایم دعا کنید».

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیم الهلال سید حسین حسینی مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس مهدی پاشازاده، درخصوص شرایط استقلال در ادامه راه لیگ و انتظار حفظ صدرنشینی، اظهار داشت: شرایط استقلال خاص است. درصدرجدول قرار دارد اما نسبت به ۳-۲ مدعی دیگر، مشکلات بیشتری دارد.
وی درمورد اینکه آیا این شرایط خاص و مشکلات ممکن است باعث افت تیم شود یا انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند، گفت: تا به اینجای کار که نشده ولی همین جا هم تمام نمی‌شود. قطعا در ادامه راه می‌تواند اتفاقات زیادی بیفتد. تجربه نشان می‌دهد شرایط به همین سادگی نمی‌ماند. امیدواریم استقلال با انگیزه‌ای که دارد بتواند بر مشکلات غلبه کند ولی از طرفی همه با اتفاقات فوتبالی آشنا هستند. تضمینی نیست که به همین منوال ادامه پیدا کند.
اینطور نیست که مسیر قهرمانی استقلال هموار شده باشد
کاپیتان اسبق استقلال درخصوص اینکه پس از برد سپاهان و تساوی در دربی، بسیار معتقدند مسیر قهرمانی استقلال صاف شده، عنوان کرد: نه، اینطور نیست. هربازی بازی سخت است و واقعا در لیگ بازی آسان نداریم. در فوتبال روز دنیا همین است. در همین بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان ممکن بود کار به جاهای باریک بکشد. در بازی‌های رفت و برگشت، بخش روانی بازی در خانه حریف خیلی مهم است. امیدوارم شرایط و روال خوب استقلال ادامه پیدا کند.
داوری باید تبدیل به یک شغل شود
پاشازاده افزود: امیدوارم در سال جدید اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد. به عنوان مثال ما در داوری‌ها از لیگ برتر تا لیگ‌ دسته سه مشکل داریم. در مسیر خوبی قرار نداریم. قبلا در فینال جام جهانی و بازی‌های مهم این تورنمنت یا جام ملت‌ها، داور داشتیم. این نشان می‌دهد عملکرد مسئولین در چند سال گذشته خوب نبوده است.
وی تصریح کرد: از طرفی فشار زیادی روی داوران وجود دارد. اتفاقات عجیب وغریبی می‌افتند که بحث برانگیز هستند. حتی آرایی که داده می‌شود. انگیزه‌ای هم در داوران نمی‌بینم. انگیزه‌ای که برای کار در فوتبال حرفه‌ای باشد. با این شرایط یک فرد عادی در جامعه باید ۲ شغل داشته باشد تا اموراتش بگذرد و به مشکل نخورد. داوری که یکی دو شغل دیگری دارد مسلما تمرکزش کم می‌شود. تا موقعی که دستمزد داوری به این شکل باشد، مشکلات وجود دارند.
کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: داوری باید یک شغل باشد. داور باید در هفته حداقل ۴-۳ روز وقت برای تمرین کردن بگذارد و بدن آماده داشته باشد. فرقی با بازیکن ندارد. عدم آمادگی در تصمیم گیری، ضربه زدن یا کنترل توپ بازیکن تاثیر می‌گذارد. آن هم بازیکنی که هرروز تمرین می‌کند. هرچه بدن یک فرد آماده‌تر باشد، دستورات مغزی را با سرعت بیشتری اجرا می‌کند و عکس العمل نشان می‌دهد. وقتی خسته می‌شوید کارایی ندارید. برای داوران هم همین شرایط حاکم است.
حاشیه‌ای بیخودی درست شد و از باشگاه بزرگ استقلال بعید بود
مدافع اسبق تیم ملی درمورد اینکه مهمترین اتفاق پیرامون استقلال در چندروز گذشته پیام باشگاه در دفاع از عملکرد ملی پوشان تیم بود اما نتیجه معکوس داشت، به طوریکه بسیاری اعلام کردند این باشگاه نباید روی کادرفنی تیم ملی فشار ایجاد کند و به این ترتیب شاید اگر مربی دیگری بود به بازیکنان استقلال بازی نمی‌داد اما قلعه‌نویی از تصمیمی که گرفته بود منصرف نشد، گفت: در واقع باید بگوییم یک حاشیه بیخودی ایجاد شد. در تعطیلات عید چیز دیگری نبود و چنین اتفاقی افتاد! از باشگاه بزرگ استقلال بعید بود. نمی دانم پشت آن چه کسی بود اما به هرحال در هر مجموعه‌ای اشتباهاتی می‌شود.
قلعه‌نویی نشان داد بی تجربه نیست
وی تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی هم نشان داد آدم بی تجربه‌ای نیست. انصافا هم حق سیدحسین حسینی است که درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. نه اینکه بگویم فرد دیگری بد بود. بااینحال ما باید حرفه‌ای باشیم و به تشخیص کادرفنی تیم ملی احترام کامل بگذاریم.
۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون حسینی هستیم
مدافع اسبق استقلال درمورد اینکه حسینی ششمین کلین شیت ملی خودش را به ثبت رساند و با مهار چند موقعیت ترکمنستان دروازه تیم ملی را بسته نگه داشت، گفت: مثل مسابقات لیگ که یکی از ارکان اصلی صدر نشینی استقلال حسینی است، ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را هم مدیون او هستیم. واقعا ممکن بود امتیاز از دست بدهیم. حسینی ۳-۲ موقعیت خوب حریف را گرفت. مخصوصا موقعیت آخر که خطرناک بود.
وی افزود: قطعا در تیم ملی باید دروازه‌بان‌هایی داشته باشیم که همیشه آماده باشند. چه در لیگ و چه در بازی‌های ملی می‌تواند می‌تواند اتفاقاتی مانند مصدومیت بیفتد اما وقتی ۳-۲ دروازه‌بان خوب داشته باشیم، جای نگرانی نیست. قطعا کادرفنی هر تیمی هم همین را می‌خواهد پس باید اجازه بدهیم کادرفنی تیم ملی کار خودش را انجام بدهد.

کد خبر 841061 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • سیدحسین حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه‌ شماری می‌کردم
  • سیدحسین حسینی و ثبت ششمین کلین شیت در تیم ملی ایران
  • شکوفایی ذوق و هنر پس از باز نشستگی
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • ترکیب تیم ملی ایران برای مصاف با ترکمنستان
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!