Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در شرایط فعلی مهم کسب ۳ امتیاز و رسیدن به عنوان قهرمانی است؛ نه بازی زیبا.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ذوب آهن اظهار داشت: واقعاً بازیکنان نمایش خوبی داشتند؛ هرچند زیبا بازی نکردیم، اما نتیجه را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید استقلال در این چند سال زیبا بازی می‌کرد، اما نتیجه لازم را نمی‌گرفت. به نظر من در شرایط فعلی مهم کسب سه امتیاز و رسیدن به عنوان قهرمانی است؛ نه بازی زیبا.

وی ادامه داد: کار بزرگ مجیدی و کادر مدیریتی باشگاه کاملاً مشخص است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. مدیریت باشگاه با تمرکز روی مسائل اصلی کمک زیادی به آرامش تیم کرد، به خصوص تمدید قرارداد مجیدی که کار عاقلانه‌ای بود و باعث شد سرمربی با آرامش خاطر بیشتری برنامه‌هایش را دنبال کند. از سوی دیگر جذب بازیکن با کیفیت خارجی یکی از خواسته‌های چند سال اخیر مجیدی بود که با مدیریت و زحمات آجرلو به خوبی به نتیجه رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه مدیران باشگاه شناخت خوبی از فضای فوتبال دارند به خوبی حاشیه‌ها را کنترل کردند و با فراهم کردن خواسته‌های سرمربی از جمله جذب بازیکن با کیفیت خارجی و همچنین جذب حامی مالی توانمند باعث شده‌اند آرامش خوبی به تیم تزریق شود. مجیدی چندین سال است که خواستار چنین شرایطی است، اما متاسفانه گوش شنوایی وجود نداشت.

فلاحت‌زاده با اشاره به پیروزی مقابل ذوب‌آهن تصریح کرد: استقلال ۵ سال بود که در اصفهان موفق به پیروزی نشده بود، از طرفی همواره با تیم‌های تارتار دچار مشکل بود. به همین دلیل با برنامه خوبی گام به زمین مسابقه گذاشت و ابتدا سعی کرد گل نخورد و بازی را اداره کردند. در زمان مناسبی هم به گل رسیدند و بعد از آن تلاش شد بازی مدیریت شود و احساسی پیش نرود که در نهایت منجر به برتری دلچسبی برای آبی‌پوشان شد.

وی افزود: مجیدی به خوبی دست تارتار را خوانده بود و در نیمه دوم که نیمه مربیان است نشان داد که با برنامه گام به این دیدار گذاشته است. همه چیز دست به دست هم داد تا تیم به یک پیروزی دلچسب برسد؛ به خصوص این که مشخص بود آنالیز خوبی روی حریف انجام شده است. بازیکنان به خوبی حریف را پرس می‌کردند و با استفاده از تیزهوشی بازیکن با کیفیت خارجی موفق به کسب یک پیروزی دلچسب شدند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص عملکرد یامگا خاطرنشان کرد: یامگا کیفیت خود را در همان مسابقه اول نشان داد و ثابت کرد اگر بازیکنان با کیفیت خارجی وارد فوتبال ما شوند نه تنها می‌توانند به ارتقاء سطح کیفی لیگ ما کمک کنند بلکه بازیکنان داخلی ما هم می‌توانند از آن‌ها الگوبرداری کرده و بهره‌مند شود. یامگا در همان بازی اول آماده و مسئولیت‌پذیر نشان داد.

بیشتر بخوانید: روشن: نیمکت استقلال به آرامش بیشتری نیاز دارد/ یامگا‌ مسئولیت‌پذیر نشان داد

انتهای پیام/

برچسب ها: فرشاد فلاحت زاده استقلال یامگا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فرشاد فلاحت زاده استقلال یامگا تیم فوتبال استقلال کیفیت خارجی فلاحت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: 31/01/1403 ؛ ساعت: 18:00  / ورزشگاه: آزادی تهران /  25 هزار تماشاگر 
گروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • گزارش زنده: استقلال 0 - 0 شمس‌آذر
  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!