Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر روند تزریق واکسن کرونا در استان را مطلوب اعلام کرد و گفت: آمار واکسیناسیون طی روزهای آینده افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۸ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان زنجان واکسن کرونا را دریافت کردند.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در مجموع بیش از ۵۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در استان هر ۲ دوز واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: تمام مراکز واکسیناسیون در استان زنجان فعال هستند و از مردم درخواست می‌شود برای دریافت واکسن هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قزلباش از کاهش‌های محسوس فوتی‌های کرونا در استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: بستری‌ها و مبتلایان به کرونا در استان هم کاهش خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه برای حفظ رنگ بندی شهرها از مردم درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند، ابراز داشت: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که تزریق واکسن به معنای رهایی از بیماری نیست و همچنان باید از دورهمی ها جلوگیری کرده و بهداشت فردی را به خوبی رعایت کنند.

کد خبر 5336948

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر اردبیل آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسن کرونا گرگان عکس استانها بنزین لیگ برتر فوتبال ایران جایگاه سوخت استان زنجان واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس برزگر از ارائه آمار نهایی سهمیه بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران زنجان خبر داد و اظهار کرد: ۵۵ نفر از جامعه ایثارگری در کاروان‌های حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب کاروان‌های مختلف اعلامی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: سهمیه اعزام به حج تمتع به والدین، همسر و فرزندان شهدا، کلیه جانبازان و آزادگان و همسران ایشان به ترتیب اولویت اعلامی از سوی مرکز تخصیص پیدا کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ادامه داد: بهره‌مندی جامعه ایثارگری از برکات سفر حج و جلب رضایتمندی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از مهمترین اهداف اعزام آنها به حج تمتع است.

کد خبر 6086171

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • مشکلات بازاریان زنجانی به رئیس دادگستری چه بود؟
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی