Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:46:57 GMT

وقوع حریق گسترده در کارگاه تولید پارچه

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۱۲۳

وقوع حریق گسترده در کارگاه تولید پارچه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز تولیدی در بلوار اتحاد ابتدای روستای گردخون توسط شهروندان عبوری  به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز اطلاع داده شد.

در ابتدا ایستگاه شماره 10 این سازمان در محله حادثه حاضر شدو با توجه به وسعت حادثه 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به عنوان نیروی کمکی از آتش‌نشانی شیراز به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولید پارچه بود که هر کدام 300 متر وسعت داشت و در این طبقات نخ و پارچه و صنایع نساجی نگهداری و تولید می‌شد.

در هر سه طبقه مقدار زیادی نخ و پارچه وجود داشت و ز مانی که نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه رسیدند طبقه سوم به طور کامل شعله‌ور بود به گونه ای که شعله های آتش از چند کیلومتری مشاهده می شد.

شدت حرارت و آتش به حدی بود که به ساختمان نیز آسیب وارد شده بود.

گفتنی است مالک نیز در زمان وقوع حادثه در ساختمان حضور داشت اما متوجه وقوع حادثه نشده بود که تیم عملیاتی با سرعت عمل درب ورودی را باز کرده و با خارج کردن مالک از محل حادثه سریعا به اطفای این حریق پرداختند.

خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت و بعد از مدتی تلاش آتش‌نشانان، آتش به کنترل درآمده و قبل از سرایت به طبقات دیگر اطفا گردید.

آتش نشانان بعد از انجام تهویه و لکه گیری محل به عملیات خود پایان دادند. علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز آتش سوزی انبار پارچه سازمان آتش نشانی شیراز آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران

عبداله شمس رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید وقوع یک فقره آتش سوزی در عرصه‌های جنگلی منطقه نوکرس مرزن آباد اظهار کرد: این حریق بعدازظهر امروز رخ داد و نیروهای منابع طبیعی و مردمی برای اطفای آن اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه ترافیک جاده کندوان سبب زمان بر شدن اعزام نیروها به منطقه شده است، افزود: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده است.

وی وزش باد را سبب سرایت حریق اعلام کرد و گفت: عملیات اطفا در دست اقدام است.

دیگر خبرها

  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • تدوین اولین استاندارد آموزشی اطفای حریق در قطار
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • ۶ نفر در آبگیر فصلی روستای کلستان شیراز غرق شدند
  • وقوع اولین فقره آتش سوزی جنگلی در مازندران
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه + عکس
  • انفجار در یک ساختمان دو طبقه در ایذه
  • آتش سوزی انبار ضایعات در بولوار توس مشهد