Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات الحشد الشعبی در بیانیه ای از آمادگی کامل خود برای پر کردن خلاء های امنیتی در هر منطقه ای از عراق پس از حمله خونبار شب گذشته به روستای «الهواشه» از توابع الرشاد المقدادیه خبر داد.

 در بیانیه هیات الحشد الشعبی آمده است: در پی جنایت تروریستی در الرشاد بخش المقدادیه استان دیالی عراق فرماندهی الحشد الشعبی آمادگی کامل خود را برای حرکت به سوی هر منطقه ای اعلام می کند که شاهد خلاء امنیتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه تاکید کرده است که الحشد الشعبی «همه امکانات نظامی و امنیتی خود را تحت امر فرماندهی مشترک برای حل این نقیصه و حمایت از نیروهای مسلح قهرمان عراق قرار می دهد.»

هیات الحشد الشعبی همچنین تصریح کرد: الرشاد المقدادیه؛ جایی که عملیات تروریستی اخیر در آن روی داد تحت مسئولیت الحشد الشعبی نیست اما با این حال بلافاصله بعد از این حادثه، نیروهای خود را از مدیریت استان دیالی به محل جنایت گسیل کرده است.

همزمان با این رخدادها، منابع خبری از انتشار و استقرار تیپ ۱۲ حشد الشعبی درالطارمیه واقع در شمال بغداد با هدف آمادگی برای هرگونه تحرک دیگر احتمالی از سوی تروریست های داعشی خبر دادند.

حمله تروریستی شامگاه سه شنبه به روزستای «الهواشه» بخش المقدادیه دیالی عراق تاکنون بیش از ۱۰ کشته از عشایر شیعه بنی تمیم بر جای گذاشته است. برخی منابع از ۱۳ کشته و ۷ زخمی و ربوده شدن چند تن دیگر از فرزندان عشایر در دیالی خبر داده اند. گفته می شود چهار تن از قربانیان سربریده شدند.

این حمله خونبار در حالی انجام می شود که منابع آگاه و رسانه های مقاومت از ماه ها پیش بارها درباره تحرکات داعش در دو استان همجوار دیالی و صلاح الدین و جابجا شدن تروریست ها با بالگردهای آمریکایی در این منطقه با هدف تهدیدسازی در مرزهای غربی ایران خبر می دهند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌پدرام فلاح، رادین علیزاده و محمد امین قرا پازوکی، ۳ مازندرانی دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ هستند.

همچنین محمد رضا قربانی به عنوان مربی از مازندران در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۴ حضور خواهد یافت.

اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ۲۰۲۴ با شرکت ۲۰ بازیکن از استان‌های خوزستان، بوشهر، تهران، مازندران، زنجان، گلستان، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی، نهم فروردین در تالار بسکتبال زنده یاد محمود مشحون مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • آمادگی ۷ بوستان تهران برای اسکان مسافران نوروزی
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • آمادگی ۴ مرکز برای خرید تضمینی گندم در شادگان
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • حفره بزرگ در‌ زمین اهواز پس‌ از باران (فیلم)
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دعوت از۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان
  • ۳ بازیکن مازندرانی در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان