Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، چهارشنبه در سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود. همچنین در برخی نقاط هرمزگان و جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بعد از ظهر پنجشنبه دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی همچنین در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران ابرناکی و وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از نوار غربی کشور در مناطقی از نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

شنبه با تداوم فعالیت سامانه در این مناطق در غرب مازندران، گیلان و اردبیل نیز رگبار باران رخ می‌دهد. در مناطق سردسیر و مرتفع شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف و در نقاطی از غرب و جنوب غرب کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید انتظار می‌رود. شدت بارش در شمال کرمانشاه، همدان، کردستان، زنجان، شمال قزوین و اردبیل است.

یکشنبه فعالیت سامانه در جنوب غرب کاهش می‌یابد و در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین البرز و تهران و همچنین در غرب سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در شمال غرب کشور و در استان‌های کردستان، همدان و قزوین بارش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روزهای جمعه و شنبه شمال خلیج فارس مواج است و شنبه غرب دریای خزر نیز مواج است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116411 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیرکل محیط استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه از شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی متخلف که با خروجی دادن پساب فاضلاب صنعتی خود به محیط زیست علاوه بر الودگی رودخانه شور تهران وتالاب مره قم باعث ایجاد فاجعه زیست محیطی در این منطقه شده بودند خبر داد. به گفته درگی در طول ۲ سال گذشته علاوه بر دادن اخطار به این واحد‌ها و معرفی به دستگاه قضائی تلاش شده روند تولید در این واحد‌ها متوقف نشود.  وی افزود: این واحد‌ها به این اخطار‌های زیست محیطی توجه نکردند که در نتیجه ۲۸ واحد در شهرک صنعتی اشتهارد پلمب شد.  مدیرکل محیط زیست استان البرز ادامه داد: اقدامات انجام شده موجب کاهش حد مجاز آلودگی‌های زیست محیطی از ۲۰۰ تا ۲۵۰ برابر به ۴ برابر حد مجاز شد که در تلاشیم این آلایندگی‌ها در شهرک صنعتی اشتهارد به حد استاندارد برسد. وی افزود: این واحد‌ها در طول شبانه روز ۴ هزار متر مکعب پساب صنعتی تصفیه نشده وارد محیط زیست پیرامون منطقه می کردند. وی گفت: برای کمک به کاهش آلایندگی واحد‌های صنعتی در استان البرز نیم تا یک ونیم درصد فروش فصلی این واحد‌ها تا زمان پایان الایندگی بعنوان جریمه عوارض الایندگی یا مالیات سبز گرفته می شود.  

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا ابری است
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز
  • هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۲؛هشدار هواشناسی به کشاورزان
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق