Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی نخستین بازی خانگی خود را امروز چهارشنبه مقابل نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کند که باز هم خبری از حضور تماشاگران نیست.

سرخپوشان که آخرین حضور هواداران خود در ورزشگاه آزادی در دیدار با همین نساجی در لیگ برتر نوزدهم را تجربه کردند حالا باید در سکوت استادیوم آزادی مقابل شاگردان ساکت الهامی به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حالی برای تقابل با نساجی آماده شده است که برد سه بر یک این تیم مقابل فولاد در هفته اول باز هم نتوانست منتقدان فنی را به طور کامل خاموش کند.

عملکرد نیمه اول سرخ‌ها در اهواز مورد انتقاد پیشکسوتان این تیم قرار گرفت تا رضا اسدی با وجود گلزنی باز هم بابت بازی‌سازی زیر سوال برود.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از این برد در داخل تمرینات تیمش با حاشیه‌ای روبرو شد که خیلی زود با آن برخورد کرد. علیرضا ابراهیمی خرید جدید این تیم در دفاع به نیمکت نشینی خود اعتراض کرد تا یحیی با واکنش تند خود مانع از هرگونه حاشیه در جمع سرخپوشان شود. رفتاری که عذرخواهی این بازیکن را به همراه داشت تا بتواند همچنان در جمع هم تیمی‌هایش تمرین کند اما فعلا قرار نیست در ترکیب پرسپولیس بازی کند.

نیمکت نشینی سیامک نعمتی در بازی با فولاد نیز شایعاتی درباره ناراحتی‌اش از تصمیم یحیی به راه انداخت اما آنچه مشخص است تصمیم این مربی مبنی بر رضایت از بازیکنان خط دفاعی خود است اما این احتمال وجود دارد وحید امیری بار دیگر تغییر پست داده و به عنوان بازیکن پشت مهاجم در ترکیب به میدان برود. بنابراین سعید آقایی تبدیل به گزینه دفاع چپ در این تیم خواهد شد.

یحیی در ترافیک خط میانی خود با دردسر شیرین بازگشت کمال کامیابی نیا روبرو شده است. بازیکنی که بدون شک می‌تواند بازی حریف را به خوبی تخریب کند و مکمل خوبی برای بازی‌ساز این تیم باشد. با این حال دوری طولانی مدت کمال از ترکیب پرسپولیس ریسک استفاده از او در بین یازده بازیکن اصلی را بیشتر می‌کند. از این رو بعید نیست بار دیگر رضا اسدی با وجود انتقادات فراوان در کنار میلاد سرلک در کمربند میانی این تیم قرار بگیرد.

با حضور امیری در بین هافبک‌ها یحیی چاره‌ای جز نیمکت نشینی امید عالیشاه یا احسان پهلوان ندارد. آنچه در تمرینات پرسپولیس رقم می‌خورد احتمال نیمکت نشینی امید عالیشاه در جدال با نساجی است اما باز هم باید منتظر ماند و دید گل محمدی در اخرین ساعات مانده تا این دیدار چه تدبیری را برای گرفتن فضای میانی از هافبک‌های نساجی در سر می‌پروراند.

در خط حمله، عملکرد نه چندان مطلوب مهدی عبدی باعث شده تا یحیی گل محمدی برای بازی امروز به عیسی ال کثیر فرصت حضور در ترکیب اصلی را بدهد. همچنین حامد پاکدل نیز شرایط مطلوبی را دارد اما به دلیل سیستم بازی پرسپولیس فعلا در ترکیب حضور نخواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران نیمکت نشینی باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!

آفتاب‌‌نیوز :

در پایان هفته هشتم دور رفت و در حالی که بیش از نیمی از مسیر فصل در نیم فصل نخست پیموده شده بود، پرسپولیس تنها تیم بدون شکست ما بود که با یحیی گل محمدی در هشت بازی اول بدون باخت ماند.

حالا و در همان بازه زمانی یعنی بعد از ۸ بازی دور برگشت تعداد خطوط تیره در جدول مقابل تیم‌ها برای شکست دو برابر شده و مس رفسنجان و استقلال تا اینجا از ۸ مسابقه بدون شکست مانده‌اند.

استقلال فصل را با جواد نکونام شروع کرد و تنها یک باخت تا اینجای فصل مقابل سپاهان دارد، اما مس رفسنجان با ساکت الهامی استارت زد و نوید کیا در شروع دور برگشت جانشین او شد که بعد از ۸ مسابقه عنوان تنها مربی بدون شکست در سطح اول فوتبال ایران را کماکان در اختیار دارد.

استقلال و مس از هشت بازی خود در دور برگشت هنوز طعم شکست را نچشیدند. بعد از این دو تیم پرسپولیس و پیکان هستند که تنها یک بار باخته‌اند، پیکان که به خود پرسپولیس باخت و قرمز‌ها که در شروع دور برگشت هفته شانزدهم و اولین مسابقه ویرا به جای گل محمدی مقابل آلومینیوم با یک گل مغلوب شدند.

ملوان، هوادار و تراکتور تا اینجای فصل در دور برگشت تنها دو باخت داشته‌اند. شمس آذر، استقلال خوزستان و سپاهان با سه شکست در رتبه بعدی هستند و می‌دانید که سپاهان هنوز دربی برگشت اصفهان مقابل ذوب آهن را برگزار نکرده است.

فولاد، گل گهر، نساجی و آلومینیوم نیمی از بازی‌های دور برگشت خود را باخته‌اند؛ یعنی چهار مسابقه از ۸ بازی و البته ذوب آهن هم ۴ شکست دارد، اما از ۷ مسابقه و نکته منفی‌تر اینکه ذوب آهن هر چهار بازی خانگی خود را باخته است؛ و در انتهای این جدول نیز صنعت نفت آبادان قرار دارد که با وجود تغییر مربی ۵ باخت در دور برگشت را متحمل شده است. دور رفت رکورد ۶ شکست در ۸ بازی بود، دراختیار دو نماینده دیگر خوزستان!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هر ۳ گل پرسپولیس درست بود/ تیم داوری قضاوت مطلوبی داشت
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!