Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:35:29 GMT

پذیرش ۱۷۲ دانشجوی ارشد در دانشگاه صنعتی دزفول

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۴۷۲

پذیرش ۱۷۲ دانشجوی ارشد در دانشگاه صنعتی دزفول

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱، ۱۷۲ دانشجو مقطع کارشناسی ارشد در ۱۴ رشته و گرایش، پذیرش داشتیم.

دکتر نعمت طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱، ۱۷۲ دانشجو مقطع کارشناسی ارشد در ۱۴ رشته و گرایش پذیرش داشتیم. ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد از سوم ۳ آبان آغاز شد و تا امروز پنجم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ثبت‌نام به صورت الکترونیکی است و کلاس‌های درس این دانشجویان نیز از شنبه هفته آینده ( هشتم آبان) آغاز خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در پایان خاطرنشان‌کرد: در راستای سیاست‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نسبت به سال‌های گذشته کاهش پیدا کرده است. پیش از این نیز دانشگاه‌ها تعداد دانشجویان مورد نظر را اعلام می‌کردند و دانشجو پذیرفته می‌شد اما اکنون از سوی وزارت تعیین می‌شود و به این دلیل است که نسبت به سال‌های گذشته با کاهش تعداد دانشجو مواجه هستیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی

  حسین درگاهی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: رشته آزمایشگاه از جمله رشته‌های اثر گذار در نظام سلامت است که نقش به سزایی در تشخیص بیماری‌ها دارد. وی گفت: رشته علوم آزمایشگاهی بسیار در علوم پایه اهمیت دارد و پیش بینی‌های درمانی در این رشته تعیین می‌شود و در حوزه بهداشت و غربالگری در کنار سایر رشته‌ها هستند. درگاهی گفت: در قبل انقلاب این رشته محدود بود به مقطع ۶ ماهه وپس از انقلاب به علت نیاز‌های وافر به این رشته در کل کشور، به صورت فوق دیپلم در آمد و تا سال ۷۴ به صورت دکترا پذیرش داشت. وی گفت: پس از سال ۷۴ این رشته دوباره به مقطع فوق دیپلم به کارشناسی مشخص شد و اکنون کارشناسی پیوسته دارد. درگاهی با بیان اینکه با توجه به پیگیری و مطالبه فارغ التحصیلان این رشته در مقطع کارشناسی وزارت بهداشت در حال بررسی تحصیلات تکمیلی این رشته و ورود به مقطع دکتری علوم آزمایشگاهی است ادامه داد: رشته‌های تک تخصصی مدیریت بخش‌های مختلف آزمایشگاه را بر عهده دارند و اخیرا با کمک مقام عالی وزارت بهداشت، فلوشیپ آزمایشگاهی تاسیس شده و از فارغ التحصیلان تک رشته‌ای جذب دارد این رشته آینده بسیار روشنی دارد. وی گفت: به نظر می‌رسد رویکرد‌های توسعه کمی و کیفی این رشته از مقطع کارشناسی و به دکتری علوم آزمایشگاهی در خال بررسی در کمیته‌های تخصصی است و در صورت بررسی و تایید اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • امکان تغییر دانشگاه برای پذیرفته شدگان فرهنگیان وجود دارد؟ 
  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • افزایش صد درصدی پذیرش دانشجو در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان کرمان