Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@13:37:03 GMT

سهمیه‌های بنزین محفوظ است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۵۱۵

سهمیه‌های بنزین محفوظ است

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود رضایی، مدیر سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: امروز اوضاع سوخت رسانی بهبود پیدا خواهد کرد و جایگاه ها برای راه اندازی افزایش پیدا خواهند کرد.

وی افزود: علت این اتفاق از نظر فنی همچنان در دست بررسی است ولی راهکار عملیاتی برای برگرداندن سیستم را از همان ساعات اولیه آغاز کردیم و بیش از ۶۰ درصد جایگاه ها با نرخ ۳ هزار تومان راه اندازی کردیم و همزمان راهکار فنی بازگشت به سهمیه بندی را هم با تست ها در دست بررسی انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی تاکید کرد: پیش بینی می کنیم عرضه بنزین با بازگشت سهمیه بندی همزمان با راه اندازی جایگاه ها شدنی نیست بلکه ابتدا جایگاه ها برای عرضه آماده می کنند و سپس سرویس دهی برای سهمیه بندی در جایگاه ها اجرایی می کنند.

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: اولویت رفع مشکل دسترس قرار دادن سوخت به مردم بوده تا با نرخ آزاد این روند انجام شود. امکان راه اندازی تمام جایگاه ها به صورت عرضه آزاد امکان دارند اما تمرکز سیستم کارشناسی بازگرداندن نیمی از جایگاه ها به مدار عرضه بنزین به صورت سهمیه است.

وی افزود: سهمیه سوخت هیچ راننده ای از بین نرفته است و لایه های امنیتی به شکلی است که سهمیه ها قابل دستبرد و کم و زیاد شدن ندارد. به شرایط عادی بازگشتیم سهمیه ها پابرجاست.

مدیر سامانه هوشمند سوخت بیان کرد: تیم های امنیتی ما به ساعت ریسک های مارا بررسی می کنند و هرگونه اقدام امنیتی نیاز باشد انجام می دهیم و این یک روال همیشگی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم جایگاه های سوخت حمله سایبری سامانه هوشمند سوخت سهمیه بنزین ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم راه اندازی جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟

عبدلی گفت: سال ۱۴۰۲ در ششم فروردین یک میلیون و ۶۳۵ هزار لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت استان سمنان عرضه شد که این میزان امسال ۱۵ درصد و معادل یک میلیون و ۸۸۰ هزار لیتر افزایش داشت.

وی با بیان اینکه عرضه بنزین از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ تا هفتم فروردین امسال، به جز روز ششم فروردین، نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته روند کاهشی داشته است، ابراز کرد: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ یک میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین عرضه شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۷ درصد کاهش داشت.

وی با اشاره به اینکه عرضه نفت گاز(گازوییل) در تعطیلات نوروزی افزایش داشت، اظهار کرد: روند مصرف گاز سی ان جی برای خودروهای سواری نیز کاهشی ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید
  • راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در سال ۱۴۰۳
  • توزیع روزانه ۷۵۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های عرضه دماوند