Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از صفهان اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با اشاره به اولویت اجرایی طرح تولید مسکن در شهرستان‌ها اظهار داشت: شهر اصفهان با توجه به اینکه درگیر فرونشست زمین و مشکل کم آبی است باید طرح تولید مسکن را در شهرستان‌های اطراف و روستا‌های این استان اجرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به نظر می‌رسد شهر اصفهان هم در حال حاضر زمینی برای ساخت نداشته باشد و چرا مسئولان به روستا‌ها و شهر‌های کوچک توجهی بیشتری برای ساخت مسکن ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ساخت مسکن در روستا‌ها و شهر‌های کوچک باعث رونق اشتغال و حتی ماندگاری مردم در آن مناطق و جلوگیری از مهاجرت می‌شود که کمتر در حاشیه شهر‌ها تجمع داشته باشند.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال و مسکن در روستا‌ها گفت: در غیر این صورت مهاجرت به مرکز استان افزایش پیدا می‌کند که این امر خود باعث تشدید بحران‌های فرونشست زمین، ازدیاد جمعیت در حاشیه شهر و کارتن‌خوابی خواهد شد.

سلیمی خاطر نشان کرد: دولت باید با توجه به بحران کلان‌شهرها، ارائه خدمات و ساخت و ساز را به سمت شهر‌های اطراف و روستا‌ها سوق دهد تا از این طریق اشتغال هم ایجاد شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت مسکن فرونشست زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم غلامی عصر امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان، افزود: تحقق شعار سال مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و اجرای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری نیازمند عزم جدی مسئولان و برنامه ریزی کارشناسی شده است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی در دولت سیزدهم جهت تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" بر سه اصل تسریع و تسهیل در صدور پروانه اشتغال و تکریم متقاضیان تاکید کرده است.

غلامی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۹۴۲ نفر تعهد اشتغال داشتیم که از این تعداد ۲۳۷۹ نفر اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده است که رتبه سوم استان را کسب کردیم.

وی تصریح کرد: تعهد اشتغال در سال جدید ۱۵۹۹ نفر برای این شهرستان پیش بینی شده است که ۹ درصد اشتغال کشور است.

غلامی گفت: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در جهت جذب تسهیلات تکلیفی و اشتغال آفرینی تلاش مضاعف داشته باشند.

کد خبر 6087070

دیگر خبرها

  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید  
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد