Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@18:23:46 GMT

گفت و شنود| تشییع جنازه!

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۵۶۴

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: چه خبر؟!

گفتم: تلاش بی‌وقفه آقای رئیسی برای آباد کردن ویرانه‌ای که تحویل گرفته است و پیگیری شبانه‌روزی مشکلات مردم، بدجوری مدعیان غربگرای اصلاحات را عصبانی کرده است!

گفت: خُب حق دارند! چون همه بافته‌های دروغین آنها را پنبه کرده است. حالا چی می‌گویند؟!

گفتم: دروغ می‌بافند، تحلیل دشمنان را بازتاب می‌دهند، شایعه می‌سازند که مثلاً قرار است دلار۲۸۰ هزار تومان و بنزین لیتری ۱۴هزار تومان بشود! حتی فلان اشتباه لفظی رئیس‌جمهور را هم در بوق و کرنا می‌کنند و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..!

گفت: از تورم و رکود بی‌سابقه، ۷ برابر شدن قیمت خودرو، ۹ برابر شدن قیمت مسکن، گرانی‌های افسار گسیخته، فاجعه برجام، کاهش بی‌سابقه ارزش پول ملی، فساد اقتصادی، تعطیلی کارخانجات، بیکاری و بقیه بلاهایی که بر سر ملت آورده‌اند چیزی نمی‌گویند؟!

گفتم:‌ ای عوام! همه دروغ‌هایی که می‌بافند برای این است که خلافکاری‌ها و فشارهای سنگینی که طی ۸ سال به مردم تحمیل کرده‌اند فراموش شود!

گفت: ولی عملکردشان و دروغ‌هایی که به مردم تحویل داده‌اند جایی برای لاپوشانی نمی‌گذارد.

گفتم: پدر دانش‌آموز تنبل و دروغگویی برای رسیدگی به وضع تحصیلی فرزندش به مدرسه رفت، ناظم گفت؛ همین حالا برای شرکت در تشییع جنازه شما اجازه گرفت و رفت!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب

سالومه سیدنیا، مجری شبکه منحله منوتو طی پستی در شبکه ایکس (توییتر سابق) زنانی که در پروژه‌های ضد انقلابی ذیل شعار "زن زندگی آزادی" فعالیت می‌کردند را فریبکار و حرف‌های این عناصر را غیر قابل باور توصیف کرد و نوشت: 

«متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست…»

وی افزود: «پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم …کسانی که خود من سال‌ها با جون و دلم ازشون حمایت کردم…»

جالب است که همه این مواردی که این فرد بدان‌ها اشاره می‌کند پروژه‌هایی برای فریب افکارعمومی بود که در بطن حوادث سال ۱۴۰۱ از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح می‌شد و بعضا تا چندماه فضای سیاسی و اجتماعی کشور را درگیر خود می‌کرد، اما وی همه آنان را دروغ و کلک می‌خواند. 

وی تصریح کرد: «اینقدر دروغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردین که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد… خیانتی که شما به زنان ایران کردید مطمئنم در تاریخ ثبت خواهد شد… شک نکنید نسل‌های آینده از شما همیشه به بدی یاد خواهند کرد …»

این تحرکات سیاسی انقدر نخ نما شده و مصنوعی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن برچسب جعلی و دروغین می‌زنند.

به نظر می‌رسد سیدنیا به صوت اخیر «نرگس محمدی» اشاره می‌کند که بازهم ادعا‌های واهی را علیه نظام جمهوری اسلامی طرح کرده و با مظلوم نمایی مدعی شده که زنان زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

جالب است که مجری شبکه من و تو با اشاره مستقیم به اسم افراد آنان را دروغگو خطاب می‌کند؛ لیست اسامی که می‌توان به آن افرادی، چون حسین رونقی، آرمیتا عباسی و خود نرگس محمدی و ... را نیز افزود که رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهایی، چون تجاوز، عدم رسیدگی مناسب به بیماری و ضرب و شتم این افراد فضای مجازی را پر کردند، اما بعد از آزادی و انتشار تصاویر این زندانیان سیاسی که برعکس این موارد را نشان می‌داد افکارعمومی متوجه فریبی که خورده شد و بعضا فعالان مجازی با عصبانیت از این دروغ‌ها یاد کردند که با حربه سوء‌استفاده از عواطف مردم و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه سعی کردند به اهداف خود برسند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ بابا نداشت!
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!
  • بن‌گویر: سال‌ها دربارهٔ ارتش اسرائیل به ما دروغ می‌گفتند
  • خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • گفت و شنود/ نخور!