Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در حالی که تعداد مصدومان در دقایق ابتدایی این حادثه بیش از این ۲۱ تن اعلام شده بود، مجتبی خالدی از افزایش مصدومان به ۲۳ نفر خبر داد و گفت: از این تعداد یک نفر در بیمارستان جان باخت.

به گفته وی این در حالی است که حال یک بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه مصدومان با ۵ دستگاه آمبولانس و یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس به مرکز درمانی انتقال یافتند، گفت که بالگرد اورژانس مصدومان بدحال را از بیمارستان امام جعفرصادق هشتگرد به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم آزادراه کرج قزوین تصادف رانندگی تصادف زنجیره ای مصدومان اورژانس ربیع الاول حمله سایبری طرح صیانت از حقوق کاربران طرح جهش تولید مسکن عابدین خرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد

حوالی ساعت ۸:۵۶ دقیقه امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳)، تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اعلام شد.

پس از اعلام این گزارش با هماهنگی لازم با عوامل پلیس محل حادثه در اتوبان به صورت کامل بسته و موقعیت برای فرود بالگرد فراهم شد.

کارشناسان اورژانس استان تهران در کمترین زمان ممکن فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.

در نهایت دو مصدوم با بالگرد جهت انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) به پد بوستان ولایت و سپس با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • تصادف در جاده نقده - مهاباد ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت