Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@05:23:54 GMT

طارمی قول جبران داد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۶۶۷

طارمی قول جبران داد

خبرورزشی –

شب گذشته در چارچوب مسابقات «لیگ کاپ» تیم سانتاکلارا با حضور ثابت محمد محبی به مصاف پورتو در شب نیمکت نشینی طارمی رفت و در نهایت به برتری ۳ بر یک رسید. 

در این بازی پورتو موقعیت‌های زیادی را خراب کرد و در اولین مسابقه خود در این رقابت یک باخت متحمل شد. طارمی از دقیقه ۶۰ وارد مسابقه شد و توانست تک گل تیمش را به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر محمد محبی ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم بازی کرد.

در جدول گروه D این سری از مسابقات، سانتاکلارا با ۲ بازی و ۴ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ریوآوه با یک بازی و یک امتیاز و پورتو با یک بازی و صفر امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. از این ۳ تیم ، یک تیم به مرحله پایانی رقابت‌های لیگ کاپ صعود خواهد کرد.

مهدی طارمی پس از باخت در خصوص اینکه گل زده ولی نتوانسته پیروز مسابقه شود، گفت: ممنونم از شما، این نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم. ما موقعیت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم ولی بدشانس بودیم. به نظرم این نتیجه برای ما خیلی بد است ولی ما ادامه خواهیم داد که در آینده آن را جبران کنیم.من اینجا می‌خواهم از تماشاگران تشکر کنم که برای دیدن مسابقه ما به اینجا آمدند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی ما برای درخشش پورتو به مبارزه ادامه خواهیم داد و خواهیم جنگید.

وی در خصوص اینکه پورتو باید در هر ۳ روز یک بار بازی کند، اظهار داشت: این طبیعی است. ما پورتو هستیم و باید در چنین شرایطی باشیم.برای ما چنین چیزی اصلا عجیب نیست.همانطور که شما گفتید، خیلی سخت است. فشار زیادی دارد و سفرهای متعددی را به همراه خواهد داشت. این به هر حال فوتبال است و ما باید انجامش دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چرا پنالتی دیشب پورتو را طارمی نزد؟ اولین گل مهدی طارمی در فصل جدید لیگ پرتغال (فیلم)

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور