Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اندیکا با اشاره به اینکه در این شهرستان بالای ۵۰ درصد از شهروندان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: شهرستان اندیکا در وضعیت آبی قرار دارد و در شهر‌های استان خوزستان کمترین میزان فوتی‌های ناشی از کرونا را در شهرستان اندیکا داشته‌ایم.

امرالله نوذری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با کرونا در شهرستان اندیکا گفت: روند واکسیناسیون در سطح شهرستان اندیکا مطلوب است و شهروندان استقبال خوبی داشته و با مجریان امر همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: برای انجام واکسیناسیون با همکاران شبکه بهداشت، بسیج و سپاه خانه به خانه سرکشی می‌کنیم و شهروندان عشایری هم که در مناطق ییلاقی بودند هم اکنون واکسینه می‌شوند.

فرماندار اندیکا با اشاره به اینکه در این شهرستان بالای ۵۰ درصد از شهروندان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: شهرستان اندیکا در وضعیت آبی قرار دارد و در شهر‌های استان خوزستان کمترین میزان فوتی‌های ناشی از کرونا را در شهرستان اندیکا داشته‌ایم.

 

بیشتر بخوانید:  فرماندار اندیکا: ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده در شهرستان راه‌اندازی شده است/ احداث ۱۸۰ واحد مسکونی شهری و ۸۰۰ واحد روستایی و عشایری

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: امرالله نوذری فرماندار اندیکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرماندار اندیکا فرماندار اندیکا شهرستان اندیکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی

اتحادیه اروپا به دنبال اجرای طرح جدیدی است که براساس ان، به شهروندان ۶ کشور عربی جنوب خلیج فارس، ویزای شنگن ۵ ساله ارائه می‌شود.

به گزارش عصرایران، براساس این طرح، شهروندان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس، در اولین درخواست، ویزای ۵ ساله شنگن دریافت خواهند کرد.

این طرح قرار است شامل شهروندان ۶ کشور جنوب خلیج فارس یعنی کویت، عربستان سعودی، قطر، بحرین، امارات و عمان شود. البته در حال حاضر، شهروندان امارات از دریافت ویزای شنگن، معاف هستند.

این نشانه‌ای از ارتقای همکاری میان شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا در راستای منافع دو طرف است.

شورای همکاری خلیج فارس پیش از این با اتحادیه اروپا در مورد مسائل مربوط به معافیت شهروندان کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس از ویزای شینگن گفتگو کرده بود.

ویزای شنگن، ویزای مشترک ۲۹ کشور اروپایی است. افراد با دریافت ویزای شنگن می‌توانند به ۲۸ کشور بقیه نیز آزادانه و بدون نیاز به دریافت ویزای جداگانه، سفر کنند.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ایران بالاخره حقابه خود از افغانستان را دریافت کرد
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن