Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:42:18 GMT

تصادف زنجیره‌ای اتوبان کرج-قزوین یک فوتی داشت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۸۳۰

تصادف زنجیره‌ای اتوبان کرج-قزوین یک فوتی داشت

ایسنا/البرز رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی البرز با اشاره به برخورد ۳۰ دستگاه خودرو در اتوبان کرج-قزوین، گفت: متاسفانه ۱ نفر آقا حدوداً ۱۹ ساله علیرغم تلاش‌های انجام شده، به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

مهرداد بابایی گفت: ساعت ۰۵:۰۹ صبح امروز چهارشنبه ۵ آبان ماه ۳۰ دستگاه خودرو شامل ۲۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه کامیون و ۱ دستگاه وانت در اتوبان کرج قزوین با یکدیگر برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بابایی افزود: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس، ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۱ فروند بالگرد اورژانس استان البرز به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه سانحه در مجموع ۲۳ مصدوم شامل ۱۱ خانم و ۱۲ آقا داشت، افزود: ۴ نفر از مصدومین در محل از اقدامات درمانی اولیه تکنسین های اورژانس بهره مند شده و درمان سرپایی شدند، ۱۱ مصدوم به بیمارستان شهید مدنی کرج، ۷ مصدوم به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و ۱ نفر نیز توسط بالگرد به بیمارستان البرز منتقل شدند.

بابایی در پایان اعلام کرد: متاسفانه ۱ نفر آقا حدوداً ۱۹ ساله نیز علیرغم تلاش های انجام شده، به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز کرج قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، عصر دیروز طی تماس با اورژانس و به‌دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبروی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
۵ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم