Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حاضر در این همایش، نشست آیین برادری ۲ روزه خواهد بود و مراسم پایانی آن نیز برای فردا پنجشنبه برنامه ریزی شده است.

این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برنامه ریزی شده و در مراسم شروع به کار آن نیز برخی امامان جمعه شهرستان های استان کرمان حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در مراسم گشایش این همایش حضور یافت و ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این همایش اظهارامیدواری کرد که برگزاری این نوع نشست ها در تقویت هرچه بیشتر وحدت، هم افزایی و اتحاد علمای شیعه و سنی موثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی راه های تقویت اتحاد و همبستگی بین مذاهب، راه های تقویت جبهه مسلمانان برای مقابله با استکبار و دشمنان اسلام و نقش علما و سران طوایف در توسعه و اعتلای امور از جمله محورهای این همایش اعلام شده است.

برگزاری کارگاه های تخصصی با حضور علمای شیعه و سنی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله بخش‌های تعیین شده این همایش است و پس از افتتاح همایش، این کارگاه ها در پنج سرفصل شروع شد.

برخی سرفصل های کارگاه های تخصصی این همایش در قالب «تبیین اندیشه های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در راستای وحدت و تقریب، محبت و مودت اهل بیت در گفتار و سیره علمای اهل سنت، الگوهای موفق تعامل و همکاری مشترک شیعه و سنی، افراط گرایی، شناخت ریشه های آن و ضرورت جلوگیری از جذب جوانان به آن و نیز بررسی وضعیت شبکه های رسانه ای افراطی که با هدف تفرقه بین مذاهب اسلامی فعالیت می کنند» اعلام شده است.

کارگاه های تخصصی این همایش در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و جمعبندی آنها در مراسم اختتامیه توسط دبیر کارگاه که از علمای اهل سنت استان تعیین شده است، ارائه می شود.

مراسم اختتامیه این همایش قرار است فردا با حضور برخی مسئولان کشوری و استانی برگزار شود.

شهرستان قلعه گنج در ۴۲۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

برچسب‌ها قلعه گنج هفته دولت شیعه کرمان اهل سنت وحدت اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج هفته دولت شیعه قلعه گنج هفته دولت شیعه کرمان اهل سنت وحدت اسلامی استان کرمان اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد

طی مراسمی با حضور امام جمعه سیرجان، فرماندار، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولان، اعضای کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، شخصیت‌های فرهنگی، هنری و سیاسی، حجت الاسلام ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی شد.

در این مراسم حجت الاسلام  عباس مسلمی زاده، امام جمعه سیرجان، از زحمات و خدمات حجت‌الاسلام سعید شهابی، رییس پیشین اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان قدردانی کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ دینی، وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به توسعه ارتباطات و دستیابی به امکانات نوین تبلیغی و ارتباطی ایجاد شده بر لزوم استفاده از این ابزار‌ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی دینی تأکید کرد.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سعید شهابی قدردانی و  حجت الاسلام شیخ ایمان ارجمند به عنوان سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیرجان منصوب شد.

حجت الاسلام سعید شهابی به عنوان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان منصوب شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • برگزاری همایش پیاده‌روی در مهر
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • سرمایه‌گذاری در کرمان سرعت می‌گیرد
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس
  • معرفی ٤٠٠ هزار میلیارد تومان پروژه در همایش کرمان آیدکس/ رفسنجان از گردنه توسعه استان خارج شده است
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد