Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تلاش داریم تمامی جایگاه‌های سوخت امروز به مدار توزیع بازگردند، گفت: در حال حاضر تیم‌های عملیاتی این شرکت برای نصب نرم افزار جدید و عرضه بنزین یکهزار و ۵۰۰ تومانی به جایگاه های سوخت در استان اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته کوروش بالادست ، انتظار می‌رود نصب این نرم افزار به طور کامل در استان ۴۸ ساعت به طول انجامد.

پیش از ظهر روز گذشته سه شنبه اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث ایجاد صف‌های طولانی و تراکم خودروها در پمپ های بنزین‌ سراسر کشور شد اما به فاصله کمی، مسئولان امر با فعال سازی دستی سامانه هوشمند سوخت، آنها را به مدار توزیع بازگرداندند.

این اختلال که به گفته مسئولان حمله سایبری به سامانه سوخت گیری کشور بود باعث ایجاد اختلال و وقفه در عرضه سوخت در پمپ بنزین های کشور شد. جزئیات این حمله سایبری و منشاء آن نیز در دست بررسی است.

برچسب‌ها رشت گیلان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی رشت گیلان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت موردنیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان؛ از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و دو میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

نوکانی گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، رونق تولید و اشتغال‌زایی، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

کد خبر 746679

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • کاهش نواقص جایگاه‌های سوخت شهرستان سبزوار
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است