Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:26:57 GMT

نکات اصلی درباره تعمیر لوازم خانگی در مدرن تکنیک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۸۳۸

نکات اصلی درباره تعمیر لوازم خانگی در مدرن تکنیک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تعمیر لوازم خانگی به صورت تخصصی و با تجربه فنی در برند های مطرح ایرانی و خارجی امری مهم محسوب می شود. به دلیل هزینه بالایی که صرف خرید لوازم برقی خانگی می شود، مراقبت و نگهداری از محصولات برقی خانگی، طبق دستور العمل های دفترچه راهنما بسیار اهمیّت دارد. از طرف دیگر با نوسانات بازار اقتصادی، قیمت دستگاه های برقی خانگی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گران شدن ارز اقتصادی مسئله دیگری است که باعث افزایش قیمت انواع گوناگون محصولات خانگی برقی می شود.

همه موارد ذکر شده در اولین نگاه به مراقبت و پیشگیری از معیوب شدن لوازم برقی خانگی توسط مصرف کننده توصیه می کنند و در توصیه دوم به این نکته اشاره می کنند که در صورت معیوب شدن محصولات خانگی برقی، مصرف کننده گان محصولات برقی باید به تعمیرگاه مجاز و تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کنند. با مراجعه کردن به تعمیرگاه لوازم خانگی مجاز و تخصصی، عیب یابی لوازم برقی خانگی به صورت مهندسی شده و تخصصی انجام می شود در غیر اینصورت نه تنها مشکل خرابی برطرف نمی شود بلکه به سایر قسمت های دستگاه برقی خانگی نیز آسیب های جبران ناپذیری وارد می شود.

نصب و تعمیر لوازم خانگی

نصب و تعمیر لوازم خانگی برقی در هنگام معیوب شدن محصولات برقی به تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی احتیاج دارد. قطعات داخلی و خارجی دستگاه های برقی خانگی امروزه از سیستم های پیشرفته به شکل هوش مصنوعی استفاده می کنند بنابراین تکنسین های متخصص با آشنایی و شناخت قطعات به صورت فنی می توانند فرآیند عیب یابی را به شکل صحیح انجام دهند. تعمیر لوازم خانگی به وسیله نیروهای تعمیرات با تجربه و اهل فن علاوه بر رفع خرابی دستگاه برقی خانگی، باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. وقتی مصرف کننده گان از تعمیرگاه رسمی تعمیر دستگاه های برقی خانگی استفاده می کنند علاوه بر تعمیرات تخصصی و فنی می توانند از قیمت گذاری مصوب مرکز مجاز تعمیرات نیز استفاده کنند و در نهایت با محقق شدن این امر از پرداخت هزینه های گزاف تعمیراتی جلوگیری می کنند. قیمت گذاری مصوب در مرکز تعمیرات دستگاه های برقی خانگی به این معنا می باشد که مرکز مجاز قیمت های تعمیر محصولات برقی را بر مبنای نرخ نامه اتحادیه از مشتریان دریافت می کند در برخی مواقع با دائمی شدن مشتریان می توان از قیمت های پایین تر از نرخ نامه اتحادیه برای تعمیر لوازم خانگی نیز استفاده کرد.

نکات اصلی درباره تعمیرات لوازم خانگی به صورت تخصصی و فنی عبارتند از:

مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در منزل برای استفاده از تعمیرات تخصصی لوازم برقی خانگی و جلوگیری از حوادث جانی و مالی حاصل از حمل و نقل دستگاه برقی خانگی به تعمیرگاه مجاز

اطمینان مشتریان از مجاز و رسمی بودن تعمیرگاه لوازم خانگی

در هنگام معیوب شدن دستگاه های برقی خانگی از بررسی و عیب یابی توسط شخص مصرف کننده پرهیز شود و حتماٌ با مرکز رسمی تعمیرات لوازم خانگی تماس و یا مراجعه شود.

استفاده از دفترچه راهنمای لوازم خانگی امری است که با عمل کردن به دستور العمل های آن می توان از معیوب شدن و خرابی دستگاه های برقی خانگی حتی المقدور جلوگیری کرد.

پس از مراجعه به مرکز تعمیرات لوازم خانگی توجه به ضمانت تعمیرات تخصصی دستگا های برقی و ضمانت استفاده از قطعات اورجینال دستگاه برقی خانگی توسط مشتریان بسیار ضروری است.

استفاده از قطعات اورجینال و اصلی در هنگام تعمیر لوازم برقی خانگی واجب است. اگر در هنگام عیب یابی دستگاه برقی نیاز به تعویض قطعه معیوب باشد، جایگزین کردن قطعات اورجینال و اصلی با قطعات معیوب ضروری می باشد. قطعات دستگاه های برقی خانگی در هنگام ساخت به صورت پیوسته به یکدیگر مرتبط می شوند و ساختار آن ها به گونه ای است که با یکدیگر کاملاً سازگار می باشند بنابراین در هنگام معیوب شدن قطعات دستگاه باید قطعات اورجینال و اصلی لوازم برقی خانگی جایگزین شوند تا این پیوستگی و سازگاری بین قطعات همانند روز اول خرید محصول همچنان حفظ شود.

تعمیرات لوازم خانگی آنلاین امکانی است که خیال مشتریان را از دردسرهای تعمیر دستگاه های برقی خانگی راحت کرده است و همچنین تعمیرات لوازم خانگی در منزل توسط مرکز تخصصی تعمیرات لوازم برقی خانگی باعث اطمینان خاطر مصرف کنندگان شده است به گونه ای که به راحتی شاهد تعمیر لوازم خانگی می باشند و علاوه بر مشاهده عیب یابی دستگاه برقی می توانند از مشاوره های مهندسین تعمیراتی برای افزایش طول عمر لوازم برقی نیز بهره مند شوند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5337023

منبع: مهر

کلیدواژه: تعمیر لوازم خانگی لوازم خانگی کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار دکوراسیون منزل لوازم خانگی خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا اینستاگرام صنایع غذایی ساختمان سازی بسته بندی تولید داخلی صنعت خودروسازی کسب و کارهای اینترنتی مواد ضدعفونی کننده تبلیغات دستگاه های برقی خانگی تعمیرات لوازم خانگی دستگاه برقی خانگی تعمیر لوازم خانگی لوازم برقی خانگی قطعات اورجینال لوازم خانگی محصولات برقی مصرف کننده معیوب شدن عیب یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک جدید و عالی برای تیز کردن چاقوی کُند خانگی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۶ روش خلاقانه برای تیز کردن چاقو مانند تیغ در ۳ دقیقه (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو توسط استاد ژاپنی (فیلم) ۳ روش جدید و خلاقانه برای تیز کردن چاقو (فیلم)

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • اپل امکان دسترسی به قطعات آیفون را برای تعمیر می‌دهد
  • ۱۵ هزار ‬قطعه از تاسیسات مورد نیاز شرکت نفت گچساران از سوی متخصصان داخلی ساخته شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • آشنایی کامل با راهنمای گام به گام تعمیر پمپ هیدرولیک
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه + فیلم
  • شغل‌های فنی که با هوش مصنوعی از بین نمی‌روند
  • ۲ تکنیک جدید و عالی برای تیز کردن چاقوی کُند خانگی (فیلم)