Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:59:46 GMT

امام جمعه: بروجرد نیازمند توجه ویژه است

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۵۸۵۲

امام جمعه: بروجرد نیازمند توجه ویژه است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار لرستان بیان کرد: در شهرستان بروجرد ظرفیت های بالایی وجود دارد که باید با ارایه برنامه های مناسب مشکلات موجود آن رفع شود.

وی افزود: بافت قدیمی بروجرد در مرکز شهر بروجرد باید احیا شود و با کارشناسان باید مشاوره کرد و ساخت و ساز رونق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: در حاشیه شهر بروجرد پنج هزار نفر زیر خط فقر هستند و حاشیه نشینی بیداد می کند.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه کارخانجات تعطیل و نیمه و نیمه تعطیل شهرستان باید احیا شود. اظهار داشت: متاسفانه حجم مشکلات زیاد است و باید تلاش مضاعف کرد این مشکلات با مدیریت ساعتی قابل حل نیست و باید مدیران دلسوز را پیدا کرد نیروهایی که اعتقاد راسخ به اسلام و انقلاب دارند این سطح مدیریتی باید در استان ایجاد شود.

وی یادآور شد: زمانی ۷۰ مجتهد و عالم در شهر بروجرد وجود داشت که این افتخار بزرگی برای استان و شهرستان است.

امام جمعه بروجرد گفت: تشکیل حکومت اسلامی خاصه اولیا و انبیا الهی است، امامان و انبیا الهی همه برای تشکیل حکومت دینی به شهادت رسیدند.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه استاندار لرستان فرزند این دیار است، اظهار داشت: خداوند بر ملت ایران منت نهاد و حکومت دینی در کشور تشکیل شده در این مدت پیشرفت هایی حاصل شد،، همه منتظر تشکیل دولت اسلامی هستند و این دولت امروز تشکیل شده و انتظارات زیاد است.
وی با تاکید بر اینکه باید مدیران توانمند در استان لرستان به کار گرفته شود، افزود: امروز یک فرصت طلایی برای ایران است و نباید امید مردم نا امید شود باید شبانه روز تلاش کرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افتخار داریم در دولت انقلابی کار کنیم و این یک فرصت مغتنم است اگر کسی اهل کار باشد شرایط فراهم است فرصت مناسبی برای خدمتگزاری است.
عباس گودرزی اضافه کرد: از استاندار لرستان انتظار داریم نقطه نقطه استان را سرکشی کنند و فقط به مرکز استان رسیدگی نکنند، باید استان لرستان را اداره کنید استاندار در دولت انقلابی باید رییس جمهور استان باشد.
وی تاکید کرد: مردم تحمل دیدن ریخت و پاش و تشریفات مدیران را ندارند و مردم از مدیران کار می خواهند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اطرافیان مدیران باید مدیریت شوند که مسوولان را بد نام نکنند.

به گزارش ایرنا، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا، بازدید از کارخانه نساجی بروجرد، داروسازی اکسیر، بازدید از کارخانه تولید غذای کودک و چند طرح تولیدی و صنعتی از دیگر برنامه فرهاد زیویار استاندار لرستان به شهرستان بروجرد است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاونان استاندار و جمعی از مدیران کل استانی استاندار لرستان را در سفر به شهرستان بروجرد همراهی می کنند.

برچسب‌ها بروجرد استانداری لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد استانداری لرستان لرستان بروجرد استانداری لرستان لرستان استاندار لرستان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات

به نقل از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا روز چهارشنبه افزود: شبکه‌های اجتماعی این افراد بعد از دستگیری مسدود و با دستور قضایی روانه زندان شدند.

وی تاکید کرد: با کسانی که در فضای مجازی به ارزش‌های دینی و اسلامی و اعتقادات مردم هتاکی می‌کنند، برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی بروجرد تاکید کرد: فضای مجازی و کانال‌ها و پیج‌های شهرستان بروجرد توسط پلیس فتا فرماندهی انتظامی بروجرد رصد می‌شود و در صورت مشاهده هتاکی به نظام و مقدسات اسلامی، شناسایی و صفحات مجازی آنان مسدود و گردانندگان آنان دستگیر خواهند شد.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برگزاری محافل جزء خوانی قرآن در بروجرد
  • تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد
  • درخواست امام جمعه نورآباد برای تخصیص اعتبار
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • طرح بوستان بزرگ زندگی نیازمند عزم جدی و بهره برداری تا پایان شورای ششم
  • وظیفه مدیران، ارائه خدمات بهینه به جامعه
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است