Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در غیاب فوق ستاره مصدوم خود مقابل سان آنتونیو اسپرز به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم لس‌آنجلس لیکرز در چهارمین بازی خود در فصل جاری لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در غیاب فوق ستاره مصدوم مصدوم خود، میهمان سان آنتونیو اسپرز بود و موفق شد در وقت اضافه نخست، حریف خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آنتونی دیویس در این بازی 35 امتیاز، 17 ریباند و 4 دفاع برای لیکرز انجام داد و راسل وستبروک نیز با 33 امتیاز، 10 ریباند، 8 پاس گل و 3 توپربایی، زمین را ترک کرد.  

لبران جیمز به دلیل مصدومیت قوزک پای راست در این مسابقه برای لیکرز به میدان نرفت. او فصل پیش 26 بازی را به دلیل مصدمیتی مشابه از دست داد. فرانک ووگل، سرمربی لیکرز اما گفته که این مصدومیت با مورد سال قبل، متفاوت است و وضعیت این بازیکن، روز به روز بررسی می‌شود.

 

در بازی دیگر امروز، دالاس موریکس با 26 امتیاز و 14 لوکا دانچیچ مقابل هیوستون راکتس به پیروزی رسید. دنور ناگتس نیز در زمین یوتا جز، دومین شکست این فصل را تجربه کرد و یوتا به سومین پیروزی متوالی خود رسید. نیکولا یوکیچ، باارزش‌ترین بازیکن فصل پیش دنور پس از 15 دقیقه باز و در حالی که 24 امتیاز کسب کرده بود به دلیل مصدومیت، مجبور به ترک زمین شد.

 

نتایچ دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

لیکرز 125 - سان آنتونیو 121
فیلادلفیا 99 - نیویورک 112
گلدن استیت 106 - اوکلاهماسیتی 98
هیوستون 106 - دالاس 116
دنور 110 - یوتا 122

بسکتبال آمریکا (ان بی ای)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال آمریکا ان بی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر، بازیکن ترکیه ای رئال، در ال کلاسیکو فرصت بازی پیدا نکرد تا تعداد دقایق حضور او در میدان برای رئال در فصل جاری همچنان روی 94 بماند. رئال بازی بزرگ را 3-2 از بارسا برد و یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. در پایان بازی رئالی ها درون زمین مشغول جشن و پایکوبی بودند اما خبری از آردا نبود.

هرچند در تصاویر منتشر شده در جشن های درون رختکن آردا نیز دیده می شود ولی او درون زمین نبود و زودتر از همه به رختکن رفت.

در پایان بازی وقتی از آنچلوتی در مورد دلیل غیبت آردا سوال شد، او پاسخی داد که می تواند این پدیده ترکیه‌ای را به آینده خوشبین کند: «نمی دانم چرا آردا نبود و نظری در این مورد نمی توانم بدهم ولی در مورد او با آرامش همه چیز را بررسی خواهیم کرد. گولر دقایقی که می خواهد را در رئال به دست خواهد آورد.»

به نظر می رسد کارلتو بعد از مسجل شدن قهرمانی رئال قصد دارد به آردا فرصت بیشتری بدهد و احتمالا او را در هفته های پایانی لالیگا در ترکیب ثابت رئال خواهیم دید، به خصوص که رئال دو سنگین در لیگ قهرمان برابر بایرن نیز پیش رو دارد.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس
  • غایب بزرگ جشن پیروزی رئال در ال‌کلاسیکو
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟