Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،فضل الله اکبری ،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: از مجموع 164 جایگاه سوخت در هرمزگان اکنون امکان سوخت رسانی در 105 جایگاه با قیمت آزاد فراهم است و 5 جایگاه نیز سوخت یارانه ای و سهمیه ای توزیع می کند.

 اکبری افزود: با تلاش بی وقفه کارکنان و متخصصان منطقه هرمزگان جایگاه‌های عرضه سوخت استان بتدریج و نهایت تا آخر وقت امروز  و یا فردا صبح به  مدار سوخت رسانی باز‌می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:اکنون ١۴ تیم تخصصی از کارشناسان سامانه هوشمند به اقصی نقاط استان اعزام شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: بمنظور جلوگیری از توقف سوختگیری این کارشناسان با مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت نسبت به راه اندازی تک تک نازل‌های هر جایگاه بصورت آفلاین و با نرخ دوم اقدام کردند.

اکبری با اشاره به اینکه برای اتصال مجدد به سامانه هوشمند و امکان استفاده از کارت سوخت با قیمت یارانه‌ای فرآیند طولانی تری باید طی شود گفت: به موازات تلاش برای راه‌اندازی جایگاه‌ها اقدامات لازم برای اتصال به شبکه سراسری سامانه هوشمند مدیریت سوخت نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

او همچنین از شهروندان خواست به شایعات بی اساس درباره افزایش قیمت توجه نکنند و تنها در زمان نیاز به سوختگیری به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند.

سامانه هوشمند جایگاه‌های ارائه سوخت هرمزگان از ساعت ۱۱ دیروز همزمان با سراسر کشور با اختلال روبرو شده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوخت رسانی پمپ بنزین سامانه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: از ابتدای امسال ۱۰۵ هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت از افزایش تولید کارت سوخت خبر داد و گفت: روزانه بین 12 تا 15 هزار نفر از هموطنانمان متقاضی ثبت نام و دریافت کارت سوخت هستند.  

صادقی گفت: سال گذشته بیش از 3 میلیون و ششصد هزار درخواست برای دریافت کارت سوخت در سامانه هوشمند سوخت به ثبت رسید که تعداد کارت‌های تولید شده بیش از ثبت نام بوده است یعنی باید گفت که سال 1402 حدود 4 میلیون کارت سوخت تولید شده است.

وی در ادامه افزود: از ابتدای امسال 105 هزار درخواست بابت دریافت کارت سوخت ثبت شده که همه این آمار در روند تولید قرار گرفته است.

مدیر سامانه هوشمند در پایان گفت: هم اکنون حدود 31 میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد و هیچ گونه مشکلی در تولید کارت سوخت وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت تولید کارت سوخت باید گفت سال گذشته روزانه توان 20 تا 25 هزار کارت وجود داشت؛ اما با ورود تجهیزات جدید این ظرفیت به حدود 80 هزار کارت در روز می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوری؛ تحویل کارت سوخت ۱۰ روزه می شود
  • حدود ۳۱ میلیون کارت سوخت فعال در کشور وجود دارد
  • ثبت ۱۰۵ هزار درخواست جدید صدور کارت سوخت
  • چالش بزرگ دولت با ناترازی روزانه ۱۰ میلیون لیتری سوخت | بنزین واراداتی لیتری چند؟
  • صدور کارت سوخت در حداقل زمان ممکن انجام می شود
  • توقیف ۲۱ خودروی فعال در حوزه قاچاق سوخت در هرمزگان
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • بیش از ۶۵ درصد شهروندان از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند
  • کارت‌های سوخت جایگاه‌ها همچنان فعال است