Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول برگزاری پویش دوشنبه های ورزش وکاراستان البرز گفت: فعالیت ورزشی درواحدهای تولیدی منجر به افزایش شادابی و نشاط درمحیط های کارگری و رونق بیشتر تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، جعفرامینی اظهار کرد: پرداختن به ورزش صبحگاهی درواحدهای تولیدی صنعتی آرامبخش است وشادابی  و نشاط وانرژی کارمندان و کارگران  راافزایش می دهد ضمن آنکه باورزش حال وهوایشان  تازه می‌شود ومی توانند برای یک روزسرشارازموفقیت آماده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ورزش صبحگاهی به سلامتی، خواب آرام وتناسب اندام کمک می کند و ازنظرعلمی ثابت شده است که ورزش صبحگاهی برای سلامتی بسیارمفیداست. ورزش کردن حتی از افسردگی جلوگیری می‌کند و کمک کننده به سلامت قلب است وفشارخون را هم کنترل می کند.

امینی در ادامه گفت: خوشبختانه با اجرای پویش دوشنبه های ورزش وکار درواحدهای تولیدی شاهدنهادینه شدن فرهنگ پرداختن به ورزش همگانی به ویژه ورزش صبحگاهی هستیم واین اتفاق می تواند افزایش شادابی ونشاط درمحیط های کارگری رونق بهره وری وازاین رهگذر تحقق رونق تولید خواهرا به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: پویش دوشنبه های ورزش وکار مهم ترین راهکار افزایش توان قلبی وارتقا سلامت عمومی کارمندان وکارگران است و تقویت فرهنگ ورزش وافزایش ایمنی بدن را به دنبال دارد.

مسئول برگزاری پویش دوشنبه های ورزش وکاراستان البرز افزود: آثاراجتماعی و روانی ورزش درفرد کمک به وی درجریان اجتماعی شدن وسازگاری بامحیط ، پرکردن اوقات فراغت وجلوگیری ازانحرافات  اجتماعی است  وورزش باعث افزایش آمادگی جسمانی وسلامت عمومی می‌شود .

امینی ادامه داد: بعدازورزش بدن کالری سوزی بیشتری دارد و فرد درمحل کار حس راحتی بیشتری خواهد داشت ضمن آنکه ورزش صبحگاهی نظم روزانه راافزایش می‌دهد.

نویسنده کتاب نگاهی به تاریخچه وپیشرفت ورزش ایران در توضیح بیشتر گفت: ورزش صبحگاهی باعث افزایش وبهبود جریان خون رسانی به مغز می‌شود ودرنتیجه خطرابتلا به زوال عقل وآِلزایمررا کاهش می‌دهد همچنین ورزش کردن هنگام صبح باعث می‌شود که التهاب بدن ومغز کاهش پیداکند که این خود تاثیر بسزایی درکاهش خطر زوال عقل دارد.

جعفرامینی که خود از ورزشکاران با سابقه استان البرزاست و دررشته کوهنوردی وتکواندو ازپیشکسوتان ورزش کشور محسوب می شود وعضو هیئت رئیسه ایران در سازمان جهانی هنرهای رزمی را در کارنامه دارد در بخش پایانی صحبت های خود از زحمات وحمایت های آقای عبداللهی رئیس هیات ورزش کارگری استان ورئیس اداره فرهنگی اداره کل تعاون کاررفاه اجتماعی استان قدردانی کرد وگفت: به لطف حمایت های صورت گرفته و همکاری واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز در پویش دوشنبه های ورزش وکار رتبه برتر کشور را در اختیار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز واحدهای تولیدی ورزش کارگران کارخانجات رونق تولید پویش دوشنبه های ورزش و کار ورزش صبحگاهی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق کسب و کار در دوشنبه بازار زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، روز بازار‌ها مکانی برای عرضه محصولات کشاورزی و صنایع دستی است که با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو است.
روزبازار‌ها فرصتی است برای فروش بی واسطه تا مردم بتوانند نیاز‌های خود را بدون دغدغه و با قیمت مناسب تهیه کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • فعالیت‌های انبارداری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افزایش خواهد یافت
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • رونق کسب و کار در دوشنبه بازار زاهدان