Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ بنزین، اظهار داشت: هیچ طرح یا لایحه از سوی دولت برای افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی در مجلس مطرح نیست.

وی در همین راستا افزود: هیچ بحث و موضوعی درباره افزایش نرخ بنزین و گازوئیل در کمیسیون انرژی انجام نشده و هیچ برنامه‌ای هم در این رابطه در کمیسیون وجود ندارد که بخواهد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه معمولا برنامه‌های هفتگی کمیسیون‌ها برای ۳ هفته آینده چاپ و منتشر می‌شود که هیچ برنامه‌ای در رابطه با افزایش نرخ حامل‌های انرژی در آن‌ها وجود ندارد، ادامه داد: از طرف دولت هم هیچ لایحه‌ای در این رابطه به مجلس و به تبع آن کمیسیون انرژی به عنوان کمیسیون تخصصی ارجاع نشده است.

بیگی‌نژاد بیان کرد: عده‌ای با اهدافی از جمله برهم زندن آرامش جامعه چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند که موجب نگرانی مردم می‌شود، اما باید گفت مردم نگران نباشند چنین موضوعی وجود ندارد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده بود که به هیچ عنوان بحث گران کردن حامل‌های انرژی شامل بنزین و نفت و گاز مطرح نیست.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بنزین کمیسیون انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تین نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به نظر قوه مجریه درباره افزایش تعطیلی آخر هفته گفت: منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره تعطیلی آخر هفته گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است. دولت با کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود نسبت روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

وی افزود: نگاه دولت این است که باید بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری منعطف تری متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتضاعات مختلف داشته باشیم و دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم لذا پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش میزان تعطیلی به دو روز انتخاب روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف دولتی قرار بگیرد که منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم