Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در حال حاضر گردنه‌های، ولی آباد کندوان، امامزاده هاشم محور هراز، گدوک سوادکوه و کیاسر، مه آلود و با بارش خفیف برف همراه است، گفت: با اقدام ماموران راهداری در نمک پاشی سطح این محور‌ها تردد روان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همه محور‌های استان وضعیت ترافیک آرام و روان است بوده، اما با وجود بارندگی سطح محور‌ها لغزنده و گردنه‌ها بعلت مه‌آلودگی کاهش دید دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارندگی در محور‌های کوهستانی و احتمال ریزش و رانش در این محور‌ها و همچنین مه آلودگی برخی مسیر‌های تردد به ویژه در گدوک، به رانندگان توصیه کرد؛ با رعایت سرعت مطمئنه و استفاده از مه‌شکن رانندگی کنند.

سرهنگ جهان تاب در ارتباط با اعمال محدودیت‌های کرونایی باتوجه شرایط استان، گفت: محور‌های شمال توسط دوربین‌های نظارتی پایش می‌شوند و در این زمینه اعمال قانون خودرو‌ها با پلاک‌های غیربومی از شهر‌های نارنجی و قرمز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/س





منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محور هراز بارش برف وضعیت راه ها محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،سید محسن هاشمی اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • محور هراز مسدود است
  • پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر در هنگام بارندگی
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها