Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیرجهاد کشاورزی مرودشت از آغاز زمان کاشت نهال در این شهرستان خبر داد و گفت: به متقاضیان احداث باغ‌های جدید و یا اصلاح و احیاء باغ‌های قدیمی تسهیلات یارانه دار دولتی پرداخت می‌شود.

کاووس همتی چهارشنبه ۵ آبان در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه متقاضیان به منظور بهره مندی از تسهیلات و سایر خدمات دولتی، باید درخواست خود را به مراکز جهاد کشاورزی ارائه دهند، گفت: دریافت تسهیلات منوط به ارائه سند زمین و پروانه چاه معتبر انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پس از احداث باغ باید اطلاعات باغ در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی ثبت شود، عنوان کرد: متقاضیان  قبل از هر اقدامی نسبت به  کسب اطلاعات فنی از سوی کارشناسان باغبانی اقدام کنند.

همتی افزود: کارشناسان باغبانی در زمان احداث باغ و قبل از آن در زمینه‌های مختلف از جمله نحوه صحیح نمونه گیری ازخاک و آب، نحوه آماده سازی زمین و طراحی باغ، ارقام نهال مناسب با اقلیم و آب و هوای مناطق مختلف شهرستان، لیست نهالستان‌ها و مراکز تهیه نهال مجوزدار در شهرستان، استان و کشور و لیست نهال‌های تولیدی در نهالستان‌ها و  نهال های مشمول یارانه به متقاضیان راهنمایی و مشاوره خواهند داد.

مدیرجهادکشاورزی مرودشت با اشاره به برنامه‌های این مدیریت برای اصلاح و احیای باغ‌ها، یادآور شد: باغدارانی که در باغ‌های خود دارای درختانی هستند که از نظر وضعیت میوه دهی نامطلوب هستند، از حذف درختان بصورت خودسرانه خودداری و با مشاوره با کارشناسان باغبانی به اصلاح این درختان با روشهای نوین باغبانی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها همتی مرودشت تسهيلات كم بهره جهاد كشاورزي باغبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است

  در حالی که بسیاری از متقاضیان  در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بودند اما به گفته بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پرداخت این تسهیلات نقش موثری در افزایش میزان مشارکت های مردمی دارد .

به گفته کاظمی کارشناس مسکن در حال حاضر با وجود تاکیدات بسیار زیاد در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت اما همچنان شاهد آن هستیم که برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را انجام نمی دهند و این امر خود زمینه ساز  کند شدن روند ساخت مسکن شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین عرضه زمین نقش موثری در تقویت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر هم خود زمینه ساز همکاری و مشارکت بیشتر متقاضیان مسکن می‌شود.

او یادآور شد: اجرای این اقدامات از سوی دولت زمینه ساز محقق شدن بیشتر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • سالیانه ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب در استان قزوین داریم
  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام