Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در نامه‌ای به استاندار جدید همدان از وی خواستند از به‌کارگیری افرادی که دل دولت قبل یا مسئولیت‌های قبلی شایستگی لازم را نداشته اند، خودداری کند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در نامه‌ای به علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار جدید همدان از وی خواستند از به‌کارگیری افرادی که در دولت قبل یا مسئولیت‌های قبلی شایستگی و توانمندی لازم را نداشته و در ایجاد شرایط کنونی نقش داشته اند، خودداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است:

ضمن تبریک ایام ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و همچنین تبریک انتصاب جنابعالی به‌عنوان فردی بومی به سمت استانداری همدان، منصبی که بی‌شک فرصتی الهی برای خدمتگزاری مردم عزیز استان همدان می‌باشد؛ مردمی مجاهد، صبور انقلابی و ولایت‌مدار که همواره یار و یاور نظام اسلامی و مسئولان آن بوده‌اند و علما و شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب نموده اند. ولی متاسفانه علی رغم ظرفیت‌های طبیعی و انسانی استان همدان به دلیل عدم بکارگیری مدیران بومی و شایسته، با مشکلات زیادی مواجه بوده و آنطور که باید، شاهد پیشرفت و توسعه استان در سال‌های گذشته نبوده‌ایم و طبق آمار و ارقام از بسیاری از استان‌های با ظرفیت‌های برابر با استان همدان، یا حتی کمتر، جا مانده‌ایم.

 

دلایل و عوامل زیادی برای عدم توسعه استان وجود دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد که طرح همه آن‌ها در این نامه ممکن نیست و نیاز به فرصتی مناسب دارد. اما در شرایط موجود برای امید بخشی به مردم انقلابی استان و حرکت در راستای شکوفایی استان لازم میدانیم نکاتی را به استحضارتان برسانیم.

 

در شرایطی که رهبر انقلاب بر استفاده از جوانان مومن و انقلابی تاکید کرده اند و تجربه دفاع مقدس نیز به ما نشان داده استفاده از جوانان و نیروی جوانی راه حل فائق آمدن بر بسیاری از مشکلات است. استفاده حداکثری از جوانان مومن حزب اللهی با تفکر اصیل انقلابی دارای رویکرد تحول‌خواهانه که میتوانند به شایستگی دست به تحول چهارچوب‌های غلط قبلی بزنند که گام مهمی در حرکت به سمت پیشرفت کشور و جهش استان خواهد بود؛ این مسئله اولین خواسته مردم برای تحقق شعار "دولت مردمی ایرانی قوی" می‌باشد که با امید به ایجاد تحول در انتخابات اخیر حضور یافتند.

 

همانطور که نماینده، ولی فقیه در استان فرمودند: سهم خواهی افراد و جریانات سیاسی و دخالت در عزل و نصب‌ها محکوم است. فلذا لازم است استاندار محترم با همفکری افراد و مجموعه‌های دلسوز انقلابی و بدور از نفوذ جریان‌ها و شخصیت‌های سیاسی و خود قیم پندارها؛ معاونین، مشاوران و مدیران سطوح مختلف خود را انتخاب کنند و بدانند که مردم و نخبگان استان علی‌الخصوص دانشجویان و جوانان انقلابی با ایشان همراه خواهند بود و فارغ از اختلاف سلیقه‌ها و نگرش‌های سیاسی از استانداری در جهت اقدامات انقلابی ایشان حمایت خواهند کرد.

 

انسجام و حفظ وحدت اجتماعی و امنیت عمومی در گرو برخورد‌ها و رفتار‌های عادلانه می‌باشد و به عکس، تفرقه و جدایی، اختلاف گروهی و ملی و تشنجات اجتماعی، از ظلم و بی عدالتی برمی خیزد. عدل و دادگری نه تنها باعث قوام و استمرار اجتماع انسانی است و نوع آن‌ها را گرد هم آورده و جامعه سالم و پیشرفته‌ای را به وجود می‌آورد بلکه برترین عامل نگهدارنده حکومت‌ها و دولتهاست. فلذا لازم است که در اجرا و تصمیم گیری‌های خود عدالت محوری در انتخاب‌ها، انتصاب‌ها و تصمیم‌گیری‌های مختلف را سرلوحه امور قرار دهید.

 

از به‌کارگیری افرادی که در دولت قبل یا مسئولیت‌های قبلی شایستگی و توانمندی لازم را نداشته و در ایجاد شرایط حساس کنونی نقش داشته اند و باعث بوجود آمدن مهاجرت نخبگان و تحصیل‌کردگان، عدم رشد و توسعه و بحران‌های فرهنگی – اجتماعی – اقتصادی در استان شده‌اند بپرهیزید، زیرا فرصت دادن به ایشان دامن زدن و گرفتاری بیشتر در بحران‌ها و مسائلی است که پیش‌تر نیز در آن نقش داشته اند و بازآزمودن ایشان خطای جبران ناپذیر است.

 

نیک مستخضر هستید که بخشی از مردم، فعالین فرهنگی و اجتماعی، گروه‌ها و تشکل‌ها و مجموعه‌ها به دلایل مختلف با انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار همدان مخالف بوده و هستند و عدم توجه به نظرات دلسوزان و دغدغه‌مندان علاوه بر آسیبی که به استان و کشور وارد خواهد کرد می‌تواند پایان‌دهنده حیات سیاسی جنابعالی در استان و کشور باشد.

 

در پایان برای جنابعالی در پیشبرد برنامه‌ها و دستیابی به اهدافتان آرزوی موفقیت داریم.

این نامه همچنین به دفتر نماینده، ولی فقیه در استان همدان، وزارت کشور، دفتر مدیر حوزه علمیه استان همدان و دفتر مجمع نمایندگان این استان رونوشت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استاندار جدید همدان دانشگاه آزاد همدان جامعه اسلامی دانشجویان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی بارش شدید باران از شامگاه دوشنبه آغاز و تا روز چهارشنبه ادامه دارد و مردم از تردد و سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

مجید سلحشور امروز،۲۶ فروردین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان با اشاره به خصوص احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارش شدید باران، اظهار کرد: شهروندان شهر میناب و همچنین روستاییان با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه هاو مسیل ها فصلی خودداری کنند.

وی افزود: مردم از هم اکنون هشدارها را جدی گرفته، اکیدا از ترددهای بی مورد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در نقاط روستایی، اهالی که سقف منازل آنها مشکل داشته و دیوارها خشت‌ و گلی و همچنین ناایمن هست در این ‌چند روز تا پایان بحران جدی در منازل بستگان و همسایگانی که ساختمان آنها استاندارد هست سکنی گزینند.

فرماندار ویژه میناب با اشاره به هشدار سطح قرمز هواشناسی و اعلام آماده‌باش از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد: جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو این ستاد درمحل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل و تمهیدات لازم اندیشده شده است.

سلحشور تصریح کرد: ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، شهرداری، مخابرات و … آمادگی لازم برای رفع مشکلات و قطعی‌های احتمالی را دارند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی از شامگاه دوشنبه آغاز می شود و سبب رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش بادهای متوسط در همه مناطق و احتمال ریزش تگرگ در برخی از مناطق استان و سیلاب و آبرفتگی مناطق شهری را تا روز چهارشنبه را خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • نیروی متخصص کافی در بیمارستان دیلم به‌کارگیری شود
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • تبلور اندیشه‌های انقلاب اسلامی در هنر انقلابی
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • سه فرهنگسرای مجهز در استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد
  • حمایت مردم انقلابی همدان از حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی