Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@23:59:59 GMT

تصادف شدید سمند با گاردریل ها

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۲۶۸

تصادف شدید سمند با گاردریل ها

رنجبر از برخورد و تصادف شدید سواری سمند با گاردریل های کناری مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع ) بعد از پل مشیریه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت :  مقارن ساعت 22:24 شب گذشته   ، در مسیر شمال به جنوب  بزرگراه امام علی (ع ) بعد از پل مشیریه ، یکدستگاه سواری سمند  که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و   با گاردریل کناری این  بزرگراه برخورد می نماید   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این خودرو  پس از برخورد و خسارت به چندین گاردریل این بزرگراه  و رفتن به میان جداول بالاخره  متوقف می شود .

رنجبر افزود : با حضور به موقع تیم  کارشناسی  منطقه 25  پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس معاینه سراپایی  راننده سمند به مداوای وی در محل حادثه پرداختند. 

او گفت : بیرون واز محل در آمدن یکی از شاخه ها بسیار خطرناک بوده و احتمال بروز حوادث بعدی را در پی داشت به همین سبب بلافاصله با پیگیری های بعمل آمده توسط منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ این نقص برطرف  و اصلاح گردید  .

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی رانندهش در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده سمند بوده  است . 

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند  تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس راهور امام علی بزرگراه ترافیک تصادف خستگی و خواب آلودگی ترافیک بزرگراه امام علی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی برخورد پژو پارس با گاردریل در کیلومتر ۶۵ آزاد راه قزوین - رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود بلافاصله ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه‌های شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان داشت: این حادثه ۵ مصدوم بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و اقدامات پیش بیمارستانی ۳ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۲ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳