Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان، روز‌های ششم و نهم آبان 1400 در رشت برگزار‌می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درحالی به‌میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون رشت آغاز‌می‌شود که 9 قصه‌گو در دو بخش‌های «ملی» و «آیینی ‌و سنتی» طی روز‌های 6 و 9 آبان 1400به هنر‌نمایی خواهند‌پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین‌اساس، روز نخست برگزاری این رویداد فرهنگی در استان گیلان با اجرای قصه‌گویان بخش ملی از ساعت 13 روز پنج‌شنبه، 6 آبان سال‌جاری کلید‌می‌خورد و 6 قصه‌گو در بخش‌های «زنان و مردان» و «دختران و پسران» به قصه‌گویی می‌پردازند.

دومین گام مرحله منطقه‌ای جشنواره ‌قصه‌گویی در استان گیلان نیز ساعت 13 روز یک‌شنبه، 9 آبان 1400 برداشته‌می‌شود و 3 قصه‌گوی گیلانی در بخش «آیینی و سنتی» اجرا‌خواهند‌داشت.

این درحالی‌است که داوران، هنر‌نمایی قصه‌گویان را در بستر فضای مجازی به‌داوری خواهند‌نشست و علاقه‌مندان نیز می‌توانند در صفحه رسمی اینستاگرام کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گیلان به‌نشانی kanoonparvares_gui قصه‌گویی هنرمندان گیلانی را به‌تماشا بنشینند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی استان گیلان قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

"رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: سرشارم از جوانی... (فیلم) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب (فیلم) رهبر انقلاب: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد بر دشمن اثر می گذارد (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • رنگین کمان اصفهان فضای مجازی را تسخیر کرد + فیلم | این تصویر زیبا را از چشم‌انداز سی و سه پل ببینید
  • اقدام آبروبَر صداوسیما در فضای مجازی وایرال شد
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه ۲ در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • رسیدگی به تخلفات شهرداری منطقه 2 در حال طی فرآیندهای قضایی است
  • پلیس فتا: احراز هویت دو مرحله ای را در فضای مجازی جدی بگیرید