Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:36:13 GMT

کیفیت قابل قبول هوای تهران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۰۶۲۷۷

کیفیت قابل قبول هوای تهران

بر اساس پیش‌بینی‌های شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در طول امروز(۵ آبان ماه) کیفیت هوای تهران در محدوده قابل قبول است که با افزایش تردد و سکون هوا احتمال کاهش کیفیت آن در برخی نقاط وجود دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با وزش باد مؤثر تا صبح امروز (۵ آبان ماه) پراکندگی آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌ قبول پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند با آغاز تردد خودروها افزایش غلظت ذرات معلق در برخی مناطق پرتردد سبب کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

حاکمیت جو نسبتاً پایدار پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد. تداوم این شرایط جوی و عدم وزش باد مؤثر تا اواخر امروز (۵ آبان ماه)، تجمع آلاینده‌ها و برقراری وضعیت نامطلوب کیفیت هوا در مناطق پرتردد را به‌دنبال خواهد داشت.

با کاهش تندی باد و انباشت آلاینده‌ها تا صبح روز پنجشنبه (۶ آبان ماه) همراه با ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

با استمرار سکون جو در طول روز و عدم وزش باد مؤثر شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها فراهم خواهد شد همچنین با تداوم این شرایط جوی تا شامگاه پنجشنبه (۶ آبان ماه) بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود و به تبع آن کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۷ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.

انتهای ‌پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كيفيت هوا وزش باد هوای قابل قبول هوای ناسالم برای گروه های حساس کیفیت هوا آلاینده ها کیفیت هوای قابل قبول ذرات معلق آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۷ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند