Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به دلیل اخلال در سیستم کارت سوخت، روند سوخت رسانی از عصر سه‌شنبه (دیروز) در جایگاه‌های سوخت کشور مختل و استفاده از بنزین با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تومان متوقف شد.

به دنبال این اختلال، جایگاه‌های توزیع بنزین به صورت دستی مجددا فعال شده و توزیع سوخت با نرخ هر لیتر سه هزار تومان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کرمانشاه نیز ۱۶۰ جایگاه سوخت وجود دارد که بنابر اعلام مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی این استان، اکنون ۷۵ درصد جایگاه‌ها به صورت دستی فعال هستند.

«فریدون یاسمی» در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال ایجاد این مشکل سراسری فعالیت تمام جایگاه‌های سوخت استان کرمانشاه هم برای ساعاتی به صورت کامل متوقف شدند.

وی اعلام کرد: اکنون هیچ مشکلی برای تامین بنزین جایگاه ها وجود ندارند و بنزین مورد نیاز مردم به صورت مستمر تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی در رابطه با جایگاه های عرضه گاز نیز گفت: هیچ اخلالی در روند فعالیت این جایگاه های ایجاد نشده و کماکان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

یاسمی توضیح داد: مشکل ایجاد شده در سیستم توزیع بنزین با استفاده از کارت سوخت یک مشکل سراسری است و به محض برطرف شدن مشکل در سطح ملی در استان کرمانشاه نیز این مشکل رفع خواهد شد.

بر اساس مشاهدات خبرنگار ایرنا از سطح شهر کرمانشاه، عصر و شب گذشته بخاطر اخلال در روند سوخت رسانی، جایگاه های سوخت با ازدحام خودروها روبه رو شدند که این ازدحام تقریبا تا نیمه های شب ادامه داشت اما از صبح امروز ازدحام در جایگاه ها به حالت عادی بازگشته است.

برخی از جایگاه های سوخت کرمانشاه که دستگاه های پمپاژ جدید نصب کرده اند هنوز نتوانسته اند آنها را به صورت دستی فعال کنند و تنها دستگاه های قدیمی تر فعال هستند.

برچسب‌ها بنزین کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنزین کرمانشاه بنزین کرمانشاه جایگاه های سوخت جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی

ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان گفت: در موج اول سفرهای نوروزی در مجموع ۲۹ میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شده است.

مجتبی شکوری امروز، ۹ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به میزان مصرف بنزین در استان گیلان همزمان با ایام موج اول سفرها در تعطیلات نوروزی، اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مجموع ۲۹ میلیون و ۳۱۲ هزار لیتر بنزین در سطح جایگاه های عرضه سوخت استان توزیع شده است.

وی متوسط مصرف روزانه بنزین در استان گیلان همزمان با تعطیلات عید نوروز را چهار میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر دانست و یادآور شد: شاهد افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی نسبت به روزهای عادی هستیم؛ این در حالی است که متوسط مصرف روزانه بنزین در اسفندماه چهار میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گیلان از کاهش ۳.۴ درصدی مصرف بنزین در بازه مذکور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: تقارن تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان و شرایط آب و هوایی و بارندگی های شدید منجر به کاهش سفرها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت شده است.

شکوری از فعال بودن ۲۳۰ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در استان خبر داد و گفت: ۱۳۰ جایگاه بنزین و نفت گاز و ۱۰۰ جایگاه CNG داریم؛ از این ۱۰۰ جایگاه نیز، ۳۸ جایگاه دومنظوره می باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیفیت و کمیت بنزین زیرذره بین
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • بهره برداری از سومین جایگاه عرضه بنزین نفت و گاز در شهرستان نیمروز
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز
  • جایگاه عرضه سوخت مشهدی منصوری در منطقه زاهدان به بهره برداری رسید