Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری جلسه ستاد ویژه مدیریت بحران با محور پدافند سایبری با حضور نمایندگان سازمان های عضو در ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل بر رصد و پایش مستمر سازمان های دخیل، برای رفع نقاط ضعف و آسیب پذیر در حوزه سایبری به منظور پیشگیری از نفوذ و سواستفاده دشمن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری گفت: در این جلسه چگونگی بهره برداری از ظرفیت های موجود در شهرداری تهران و ارائه راهکارهای اساسی به منظور تامین سوخت ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله تاکسی ها و همچنین خودروهای امدادی همچون آتش نشانی و اورژانس با رعایت ایمنی شهروندان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
او در ادامه با تاکید بر ضرورت هوشیاری در حوزه پدافند سایبری افزود: شهرداری تهران به منظور ارائه تمهیدات اساسی برای مقابله و پیشگیری از این حملات به تدابیر لازم در این حوزه اقدام کرده است.
نصیری در پایان تصریح کرد: سازمان های عضو در ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی برای رصد مستمر این حادثه در آماده باش کامل خواهند بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد مدیریت بحران پدافند غیرعامل شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های مناطق جنوبی بوشهر غیرحضوری شد
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست ستاد پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • تکذیب پیامک‌های هشدار به نام سازمان پدافند غیرعامل
  • تکذیب پیامک جعلی منتسب به پدافند غیرعامل
  • اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل کشور در مورد یک پیامک جعلی
  • پیامک منتسب به پدافند غیرعامل تکذیب شد+ عکس
  • این پیامک هشدار وضعیت جنگی، جعلی است!