Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیویی از گل‌های رودی ژستد را مشاهده می‌کنید؛ این مهاجم فرانسوی شب گذشته جهت مذاکرات نهایی با باشگاه استقلال و تست پزشکی وارد تهران شد. انتهای پیام/ حجم ویدئو: ۱۳.۶۱M | زمان ویدئو: ۰۰:۰۲:۳۷ دانلود فایل ویدئویی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رودی ژستد استقلال تهران رودی ژستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم

مدافع شمس آذر قزوین با وجود اینکه در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل به پیشنهاد استقلال پاسخ مثبت نداد، اعتراف کرد که طرفدار آبی‌های پایتخت است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین گودرزی بعد از شکست 3 بر 2 تیم فوتبال شمس آذر قزوین مقابل استقلال اظهار داشت: تیم ما خیلی دیر به خودباوری لازم رسید. اگر می‌توانستیم بازی همیشگی خودمان را از ابتدا ارائه کنیم، شاید با تعداد گل زیاد پیروز می‌شدیم. استقلال تیمی بزرگ است و اگر یک لحظه مقابل این تیم غفلت کنید، گل می‌خورید.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

«سه گل روی سه بی‌تجربگی دریافت کردیم.»، وی ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با انگیزه و جوان هستند و خیلی کم در این ورزشگاه بازی کرده‌اند. همین اتفاق باعث شد فضای ورزشگاه آزادی روی کیفیت بازیکنان تأثیرگذار باشد که طبیعی است. به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم و ما تلاش می‌کنیم در بهترین رتبه ممکن در جدول قرار بگیریم.

مدافع شمس آذر قزوین در واکنش به خبرنگاری که از او پرسید از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشته است یا خیر، تصریح کرد: پیشنهادی از پرسپولیس نداشتم، اما از استقلال پیشنهاد دریافت کردم. وضعیت سال آینده به شرایط بستگی دارد. هر بازیکنی به دنبال پیشرفت است و من هم بهترین تصمیم را در پایان فصل می‌گیرم.

دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند

گودرزی در پاسخ به این پرسش که استقلالی است یا خیر، گفت: بله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • حاشیه دیدار استقلال و شمس آذر| اعتراض شدید هاشمی‌نسب به بازیکنان استقلال/ خوشحالی جالب مهاجم شمس آذر
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم