Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمد خسروی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان کردستان اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت و میلاد خجسته رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با مساعدت نمایندگی ستاد مردمی دیه و همدلی خیرین نوع دوست کردستانی، ۹ محکوم مالی و جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن قدردانی از همراهی خیرین و مساعدت ستاد دیه مرکز و گذشت انسان دوستانه شکات از بخشی از بدهی‌های خود افزود: مبلغ کل بدهی این زندانیان یک میلیارد و ۳۴۹ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بوده است.

خسروی یادآور شد: با مساعدت دستگاه قضایی استان و قبولی اعسار به ۹۲۳ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان، گذشت انسان دوستانه شکات به مبلغ ۱۶۹ میلیون تومان و همدلی خیرین ستاد دیه با اهدا مبلغ ۲۵۷ میلیون تومان از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ازادی زندانیان ستاد دیه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، کلاهبردار گوشی آیفون و تبلت اپل که طبق تخمین‌ها بیش‌ از ۶ میلیون‌ دلار دستگاه تقلبی را با روشی زیرکانه به دستگاه‌های اصل تبدیل کرده بود، به ۵۱ ماه زندان محکوم شد. دو متهم دیگر که با این کلاهبردار همکاری داشتند، هرکدام به ۴۱ ماه زندان محکوم شدند. همچنین دارایی و پول نقد تیم کلاهبردار به‌ ارزش بیش‌ از چهار میلیون‌ دلار ضبط شد.

کلاهبرداران، آیفون و آیپدهای تقلبی خراب را که از نظر ظاهری بسیار شبیه مدل‌های اصلی بودند از بازار چین خریداری و شماره‌سریال محصولات اصلی فروخته‌شده توسط اپل در ایالات‌متحده را روی آن‌ها ثبت کردند.

کلاهبرداران آیفون و آیپد صدها نفر را استخدام کردند تا محصولات جعلی را به فروشگاه‌های اپل ببرند و بگویند دستگاه آن‌ها روشن نمی‌شود. هنگامی‌ که تکنیسین‌های اپل شماره‌سریال آن‌ها را بررسی می‌کردند، طبق قوانین گارانتی، مدل‌های جایگزین اصلی را به این افراد ارائه می‌دادند. کلاهبرداران در مرحله‌ی بعد دستگاه‌های اصلی را به چین انتقال می‌دادند و آن‌ها را می‌فروختند.

تیم سه‌ نفره‌ی کلاهبرداران با یکدیگر برادر بودند؛ دو نفر آن‌ها از قبل دستگیر و به ۴۱ ماه زندان محکوم شدند. طبق اعلام Patently Apple، ژیوی آلن لیائو امروز در دادگاه فدرال به‌دلیل نقش خود به‌عنوان سازمان‌دهنده و رهبر کلاهبرداری بین‌المللی برای قاچاق محصولات تقلبی اپل به ۵۱ ماه زندان محکوم شد.

سینتیا آن باشانت، قاضی پرونده، می‌گوید حکم زندان با توجه‌ به جرم مناسب است؛ زیرا لیائو سازمان‌دهنده و رهبر گروه جنایی بین‌المللی گسترده‌ای بوده که برای چندسال کالاهای تقلبی را در سرتاسر آمریکای شمالی قاچاق می‌کرد.

طرح کلاهبرداران، پیچیده و شامل دستگاه‌های تقلبی وارداتی از چین بود که شباهت بسیار زیادی به دستگاه‌های اصلی اپل داشتند. بدین‌ترتیب لیائو با مدیریت عملیات و هدایت محصولات تقلبی اپل درآمدهای مجرمانه به‌دست آورده است.

طرح کلاهبرداران آیفون و آیپد تا چند سال بدون شناسایی‌شدن کار کرد و سرانجام با مشارکت FBI و ادراه‌ی پلیس سن‌دیگو فاش شد. استیسی موی، مأمور ویژه‌ی FBI در سن‌دیگو، می‌گوید: «حکم لیائو، فصل مهمی از تحقیقات چندساله‌ را می‌بندد. این پرونده‌ طرحی بین‌المللی و پیچیده را برای فروش کالاهای تقلبی در سرتاسر جهان فاش کرد.»

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888862

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • آزادی ۳۱۸ مددجوی جرائم غیر عمد از زندان های کرمان
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • کلاهبردار آیفون در آمریکا به ۵۱ ماه حبس محکوم شد!
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • محکومان جرایم غیرعمد در شادگان توسط یک ناشناس آزاد شدند
  • نجات سه محکوم مالی با کمک خیر ناشناس در شادگان
  • آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان