Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ادامه ایمن سازی حد فاصل خیابان شهید رجایی پل شهدای خبرنگار تا تقاطع بیمارستان شهدای هفتم تیر با نصب نیوجرسی در رفیوژ وسط خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ مصطفی زینی وند رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: ۲۵۰ متر دیگر به ایمن سازی حد فاصل خیابان شهید رجایی پل شهدای خبرنگار تا تقاطع بیمارستان شهدای هفتم تیر با نصب نیوجرسی بجای گاردریل و نرده‌های فلزی در رفیوژ وسط اضافه گردید تا طول این مسیر به ۹۵۰ متر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این اقدام سبب جلوگیری از تردد عرضی عابرین پیاده، جلوگیری از تابش نور چراغ خودرو‌ها به چشم رانندگان مسیر مقابل در شب و همچنین رفع دغدغه تعمیر و نگهداری گاردریل و نرده‌های فلزی گردیده است.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کار ایمن سازی قبلی که به طول متر بوده به اتمام رسیده و هم اکنون طول نیوجرسی‌ها به ۹۵۰ متر می‌رسد که تمامی آن‌ها نصب شده اند.   بیشتر بخوانید: آغاز عملیات تعویض گاردریل‌های رفیوژ وسط بزرگراه مدرس
وی افزود: در فاز نخست این طرح که در سال گذشته انجام شد، گاردریل‌های رفیوژ وسط حد فاصل پل آزادگان تا تقاطع سیزده آبان جمع آوری و به جای آن نیوجرسی نصب شده بود که بازخورد‌های مثبت و خوبی داشت.
زینی وند گفت: با این اقدام که با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه بیست انجام شده، خیابان شهید رجایی به مراتب ایمن‌تر از قبل شده است.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور مهندسی ترافیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ خیابان شهید رجایی مهندسی ترافیک ایمن سازی رفیوژ وسط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۰۶۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد آن بودیم که بار ترافیک از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز و شمال شهر تهران آغاز شده و این وضعیت در حال حاضر روند کاهشی خود را آغاز کرده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که از حوالی ساعت ۱۷ امروز ترافیک عصرگاهی نیز شکل گرفته و تا ساعات ابتدایی شب ادامه داشته باشد که در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی درباره بزرگراه‌ها و معابر دارای ترافیک صبحگاهی نیز اظهارکرد: در مقاطعی از بزرگراه شهید لشکری به سمت شرق،  بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی و قبل از پل سیدخندان، بزرگراه شهید بابایی به سمت غرب تا مقطع خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین‌الدین، بزرگراه علامه در محدوده شقایق ، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان شاهد ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در مسیر غرب به شرق و در ادامه مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت‌آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از بعد ستاری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های همت و حکیم و قبل از پل پارک‌وی و ... نیز ترافیک نیمه سنگین بود.

شریفی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید نیز شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی بودیم، گفت: در بزرگراه‌ آیت‌الله سعیدی نیز ترافیک پرحجم بود. در خیابان‌های آزادی در مسیرغرب به شرق از محدوده شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش و ... نیز دارای ترافیک پرحجم صبحگاهی گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • خط ویژه خیابان امام خمینی (ره)قم ایمن‌سازی می‌شود
  • پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ایمن‌سازی بزرگراه شهید ردانی‌پور
  • بودجه کنترل ترافیک مازندران با حجم ترددها تناسب ندارد
  • هوشمندسازی در کاهش تلفات از اولویت‌های پلیس راهور